کد خبر: ۴۴۷۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

حدود هفت تن گوشت چرخ کرده با برچسب های جعلی که با سنگدان مرغ یخ زده و چربی تهیه و وارد بازار می شد، کشف شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از شبکه خبر، معاون دادستان تهران و رئیس دادسرای ویژه جرایم پزشکی گفت: صبح امروز (پنجشنبه) براساس گزارش مردمی انباری در منطقه 16 تهران کشف شد که حدود هفت تن گوشت چرخ کرده با مارک های جعلی را روانه بازار می کرد.

 «اسماعیلی» گفت: این گوشت های چرخ کرده با استفاده از سنگدان یخ زده مرغ و با اضافه کردن چربی تولید می شد و با برچسب های جعلی یکی از شرکت های تولید پروتئین وارد توزیع می شد.

رئیس دادسرای ویژه جرایم پزشکی افزود: شخص متخلف که اکنون متواری است با اجاره کردن انباری متعلق به یکی از شرکت های معروف اقدام به تولید گوشت های چرخ کرده جعلی و فاسد کرده است.

او گفت: فرد متخلف در این انبار غیر بهداشتی به کمک چهار کارگر 60 هزار برچسب انواع مختلف شرکت های تولید پروتئین و برچسب سلامت بهداشت را جعل و در همان محل نیز تولید می کردند و بعد از بسته بندی گوشت های چرخ کرده با زدن این برچسب ها آنها را با عنوان گوشت چرخ کرده گوساله به بازار مصرف منتقل می کردند.

اسماعیلی افزود: همه گوشت های تقلبی این هفته معدوم می شود.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
0
1
دلیل :
غرفه های سازمان میادین و فروشگاهها توسط دلالان مدیریت می شود و صاحبان برندها مقصر هستند و کاملا هم از اینکار اطلاع دارند.قرارداد بین مراکز عمده و کارخانه تولیدی بسته می شود و کارخانه امتیاز فروش خود را به شخص ثالثی واگذار می کند و برای یکسال واگذاری مبلغ درشتی هم دریافت می کند.آن واسط هم نظارت فروشگاه و سازمان دامپزشکی(مسوول فنی) را دور زده و حداقل یکسال آشغال به خورد مردم می دهد.اگر روند دادگاه پیگیری شود صاحب برند از حق خود گذشت خواهد کرد.
فقط خدا به داد این مردم بیچاره برسد
نظر شما
ادامه