کد خبر: ۴۴۷۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 
 
 
پیام رئیس هفتمین کنگره دامپزشکی حیوانات کوچک

سلام،

به لطف خدای بزرگ، به زمان برگزاری هفتمین کنگره دامپزشکی حیوانات کوچک، که در تاریخ ۲۲ و ۲۳ مهرماه ۱۳۹۷ در مرکز همایش های رازی تهران (اتوبان همت از غرب به شرق، جنب برج میلاد، دانشگاه علوم پزشکی ایران) برگزار می شود، نزدیک شده ایم. هیئت برگزارکننده تمامی تلاش خود را برای هرچه بهتر برگزارکردن این کنگره به کار بسته است.

با داوری صورت گرفته توسط هیئت داوران، نزدیک به نیمی از مقالات دریافت شده از سوی پزوهشگران (حدود ۲۰۰ عنوان) مورد پذیرش قرار گرفت که همگی به صورت پوستر ارائه خواهند شد تا زمان بیشتری برای مطالعه و پرسش و پاسخ در مورد هر یک وجود داشته باشد. بیش از ۲۰ عنوان سخنرانی  که همگی کارایی برای دامپزشکان فعال در زمینه حیوانات کوچک دارند در زمان کنگره ارائه خواهد شد که امیدواریم برای عزیزان مفید واقع گردد.

در این کنگره از سه تن از پیشکسوتان دامپزشکی حیوانات کوچک قدردانی به عمل خواهد امد، همچنین اولین دوره چهره ماندگار دامپزشکی حیوانات کوچک نیز برگزار خواهد شد، باشد که بتوانیم از زحمات و تلاش های این بزرگان، تشکری هر چند کوچک به عمل اوریم.

ارزو داریم توانسته باشیم سطح علمی و کیفیت مناسبی برای برگزاری کنگره تدارک دیده باشیم.

منتظر دیدارتان هستیم.

دکتر فرخ رضا کبیر و همکاران در ستاد برگزاری هفتمین کنگره دامپزشکی حیوانات کوچک

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی توسلی فدیهه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
0
با سلام,
...متاسفانه امثال کنگره ملی دام کوچک در جمهوری اسلامی هیچ معنایی ندارد چون اصلا هیچ پزوهش قابل توجهی صورت نمی گیرد در مقایسه با بعضی کشورها و این جای خیلی تاسف است ....
نظر شما
ادامه