کد خبر: ۴۴۶۹۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
رئیس پلیس راهور ناجا:
«سردار تقی مهری» افزود: حیوانات باید در قفس‌هایی مخصوص حمل شوند که در غیر این‌صورت با متخلفان برخورد خواهد شد ...
 

حکیم مهر: رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه حیوان‌گردی جرم محسوب می‌شود، گفت: با رانندگان حیوان‌گردان در سطح شهر برخورد می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از دفاع پرس، سردار سرتیپ «تقی مهری» رئیس پلیس راهور ناجا در حاشیه مراسم افتتاح طرح ارتقای سلامت رانندگان در جمع خبرنگاران، با اشاره به اجرای این طرح با استفاده از تجهیزات به‌روز شده، اظهار داشت: پلیس با متخلفان برخورد قاطع و جدی خواهد داشت.

وی ادامه داد: رانندگانی که به استفاده از مواد مخدر و محرک یا مشروبات الکلی مبادرت ورزیده‌اند، گواهی‌نامه‌شان به سرعت ضبط و وسیله نقلیه‌شان متوقف می‌شود و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

رئیس پلیس راهور ناجا همچنین درباره حمل حیواناتی چون گربه‌سانان و... در وسایل نقلیه عنوان کرد: حیوان‌گردی جرم محسوب می‌شود و حیوانات باید در قفس‌هایی مخصوص حمل شوند؛ که در غیر این‌صورت با متخلفان برخورد خواهد شد.

سردار مهری در خصوص افزایش نرخ جرائم رانندگی نیز گفت: افزایش نرخ جرائم طبق قانون هر سه سال یک‌بار اتفاق می‌افتد که بر اساس آن پلیس راهور، وزارت کشور و وزارت دادگستری نظارت خود را اعلام می‌کنند؛ با توجه به اینکه امسال آخرین سال مصوب است، ان‌شاءالله سال آینده در این رابطه تصمیم‌گیری می‌شود.

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
France
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
0
0
باید تمام کلینیک های دام کوچک جمع شه
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
0
0
باید با نگهداری،سگ در آپارتمانها مبارزه کنیم.واقعا کسانی که سگها را در بالکن ویا داخل فضاهای مرده زندانی میکنند باید محاکمه مجازات بشن.نگهداری سگ فرهنگ درست مورد لزوم را میخواهد .
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۰
0
0
الان ،کل دنیا منتظر دستور شما بود و همه کلینیک ها را جمع میکنن . شما می مونید و بیماری ها ‌.
بهتره دست از ارتجاع و تحجر بردارید.
اونقدر در این نظریه ............... وجود داره که هیچ کس جواب شما را نداده .
شور فضولی رو درآوردین
|
Poland
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
0
0
ایراد اصلی حکومت ایران اینه که خیلی در زندگی ها خصوصی سرک می کشه.چطور بپوش،چطور زندگی کن،برای خندیدن باید مجوز بگیری ولی برای سر وصدای ناشی از عزاداری مجازی و نیازی به رعایت اخلاق انسانی نیست و مجوز هم نمی خواد.اون وضعیت قوانین و قوه قضاییه است.جالب اینه که همه از جمله نماینده هایی که باید این وضعیت قوانین و دادگاه ها رو درست کنن ،
شدن تماشاچی سینما!!!
نظر شما
ادامه