کد خبر: ۴۴۶۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر



همزمان با سومین روز از هفته دامپزشکی که به نام «دامپزشکی، کارآفرینی، تولید دانش بنیان» نامگذاری شده است، ساختمان جدید آزمایشگاه دامپزشکی سیمرغ با حضور مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل، رئیس شورای نظام دامپزشکی و جمعی از دامپزشکان بخش دولتی و خصوصی در اردبیل افتتاح شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اردبیل، این آزمایشگاه در زمینی به مساحت 150 متر مربع و با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال در اردبیل به بهره‌برداری رسید.

در این آزمایشگاه طیف گسترده‌ای از آزمایشات در بخش‌های مختلف میکروبیولوژی، سرولوژی، آزمایشات تشخیص بیماری‌های زنبور عسل و آنالیز کیفیت عسل قابل انجام است.

گفتنی است مسئولیت فنی این آزمایشگاه به عهده «دکتر معصومه نسیمی دوست» می‌باشد که بالغ بر 10سال فعالیت در زمینه آزمایشگاه دامپزشکی را در سابقه‌کاری خود دارد.

در حال حاضر علاوه بر آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی 4 باب آزمایشگاه دامپزشکی در بخش خصوصی دامپزشکی در استان اردبیل مشغول فعالیت و خدمات‌رسانی به منظور انجام آزمایش‌های لازم در راستای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل بهداشتی در چرخه غذایی مصرف‌کنندگان می‌باشند.




 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
بیطار
|
Austria
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
0
1
عجب!! آزمایشگاه سیمرغ دوباره افتتاح شد؟؟؟
چرا نمیگین ...........................! بگین چرا آزمایشارو میفرستن اونجا ! آزمایشگاهای دیگه حق ندارن؟
....................؟
نظر شما
ادامه