کد خبر: ۴۴۵۴۸
عکس تزئینی است
 

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری کرج گفت: حلقه‌دره نخستین مکان برای نگهداری سگ‌های بی‌صاحب بود که با ظرفیت 150 سگ افتتاح شد اما با مرور زمان هزار سگ در این محل نگهداری می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «اصغر نصیری» گفت: نیروهای خدمات شهری در ایام عزاداری ماه‌های محرم و صفر با اتحادی در پوشش و ظاهر خود همچنین با بکارگیری اصول مناسب اقدام به جمع‌آوری زباله‌های سطح شهر داشتند.

وی به تعداد رو به افزایش سگ‌های ولگرد در سطح خیابان‌ها اشاره کرد و افزود: طبق قانون 15 ماده 55 قانون شهرداری‌ها، که اشاره به شیوع بیماری و آسیب دارد، ما موظف به جمع‌آوری سگ‌ها هستیم و امیدواریم بتوانیم به بهترین نحو این خدف را اجرایی کنیم.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری کرج تصریح کرد: در سال 93 اولین پناهگاه سگ‌های خیابانی با 150 ظرفیت در حلقه‌دره احداث شد اما به دلیل بیشتر شدن سگ‌ها، حدود هزار سگ را در این مکان پناه دادیم.

نصیری بیان کرد: به دلیل فعال بودن کارگزاری شهر کرج، ما شاهد انتقال سگ‌های شهرهای مجاور به کرج هستیم که لازم است مناطق از این اقدام خودداری کنند.

وی در پایان یادآور شد: کاهش سگ‌های خیابانی نیازمند تغییر جهت‌گیری است و باید در عقیم‌سازی این موجودات و پناه دادنشان اصلاحاتی را در نظر بگیریم.

 
 
نظر شما
ادامه