کد خبر: ۴۴۴۷۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
در پی الزام کلینیک‌های دامپزشکی مشهد به اخذ مجوز از اتحادیه گلفروش‌ها:
روابط عمومی نظام دامپزشکی استان خراسان رضوی طی اطلاعیه‌ای که نسخه‌ای از آن را برای حکیم مهر ارسال نموده‌اند، به ارائه توضیحاتی در این خصوص پرداخت ...
 

حکیم مهر: در پی انتشار خبر الزام کلینیک های دامپزشکی مشهد به اخذ مجوز از اتحادیه صنف گلفروشها، روابط عمومی نظام دامپزشکی استان خراسان رضوی طی اطلاعیه ای که نسخه ای از آن را برای حکیم مهر ارسال نموده اند، به ارائه توضیحاتی در این خصوص پرداخت.

به گزارش حکیم مهر، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

در خصوص خبر مربوط به الزام کلینیک های دامپزشکی مشهد به اخذ مجوز از اتحادیه صنف گلفروشها و جهت تنویر افکار عمومی همکاران گرامی به عرض می رساند، از زمانی که این موضوع مطرح گردید، مکاتبات متعددی از سوی شورای نظام دامپزشکی و همچنین اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی برای حل این مشکل صورت گرفت.

در این جریان، اداره صنعت، معدن و تجارت استان و اتحادیه های وابسته اصرار به اجرای ماده 91 قانون اصناف کشور داشتند و با استفاده از این ماده قانونی که فروش ملزومات حیوانات خانگی را به ناحق در زیرمجموعه یکی از این صنوف قرار داده بود، اقدام به پلمپ کلینیک هایی که اقدام به فروش این ملزومات می کردند، نمودند.

در ادامه و به منظور حل مشکل به وجود آمده برای همکاران، رئیس نظام دامپزشکی استان خراسان رضوی به همراه رئیس اداره دارو و درمان و رئیس حراست اداره کل دامپزشکی استان حضوراً دیداری را با معاون دادستان مشهد برگزار نمودند که در این جلسه معاون دادستان ضمن ارجاع این مشکل به کمیسیون حل اختلاف استانداری خراسان رضوی، تاکید کردند که در مواردی مشابه، داروخانه های انسانی و کارشناسان بینایی سنجی نیز در همین کمیسیون موفق به صدور رای به نفع خود شده اند.

به دنبال این جلسه، اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی شکواییه ای را علیه اداره صنعت، معدن و تجارت تهیه و به بازرسی استانداری ارسال نمود تا مشکل به وجود آمده برای همکاران بصورت ریشه ای حل گردد.

در پایان به کلیه همکاران گرامی این اطمینان را می دهیم که نظام دامپزشکی استان و اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی برای حل این مشکل، تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفته و از هیچ کوششی در این راه فروگذار نخواهند نمود.

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
0
منکه خیالم راحته چون در راس امور استان بزرگمردانی همچون دکتر شریعتی و دکتر کوشکی داریم خدا حفظشون کنه
غریب اشنا
|
Germany
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
0
خداروشکر که خیالت راحته
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
1
قدر دان زحمات مدیران اداره کل دامپزشکی و نظام دامپزشکی استان هستیم
دکتر دامپزشک
|
Australia
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
با این رای قشنگ به بی کفایتی سازمان و نظام دامپزشکی بیشتر پی بردیم!!فقط شعارهای توخالی!!
نظر شما
ادامه