کد خبر: ۴۴۳۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: باید با متخلفانی که در نحوه نگهداری سگ های بی صاحب در این شهر تخلف و باعث جریحه دار شدن روح شهروندان شدند، برخورد قانونی صورت گیرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «اکبر توسلی» روز سه شنبه در نشست علنی شورای شهر بوشهر افزود: با توجه به تخلف های صوت گرفته در زمینه نگهداری سگ های بی صاحب این شهر بازنگری در نحوه نگهداری آنها ضروری است.

وی اضافه کرد: در روزها گذشته شاهد حیوان آزاری های گسترده در شهر بوشهر بودیم که افرادی با رویکرد غیر انسانی و خشونت بار به گمان ادای وظیفه و با احتمال بی تفاوتی جامعه، سگ های بی صاحب را با رفتاری شکنجه وار، آزار دادند که منجر به جریحه دار شدن عواطف عمومی شهروندان شد.

وی بیان کرد: هرگاه کاری به پیمانکاران سفارشی، بدون هرگونه سابقه و یا تیمی متخصص در زمینه محوله، واگذار شود در نهایت نه تنها کار بدرستی انجام نمی شود بلکه هزینه های مالی انجام کار نیز چندین برابر می شود.

توسلی ادامه داد: مساله ای که در این زمینه وجود دارد این است که پیمانکار غیر متخصص به عنوان یک فرد حقیقی و بر اساس روابط فردی موفق به گرفتن یک پیمان در زمینه جمع آوری، نگهداری و عقیم سازی سگ های بی صاحب سطح شهر بوشهر با مبلغ ماهانه 200 میلیون ریال شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: با وجود فراخوان اعلامی پیرامون نگهداری سگ های بی صاحب هیچکس متقاضی نگهداری آنها نشد.

ابوذر دهدار افزود: تنها یک نفر متقاضی پیدا شد که وی نیز با مصوبه شورای شهر این کار را برعهده گرفته است.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
0
0
من همین دیروز انجارفتم کمپ دیدم همه برعکس اون چیزی که توی خبر گزاری تون نوشتید .وضعیت خیلی بی رحمانه جای خیلی کثیف .........!!،وجمع آوری بی رحمانه این پیمان کار.ودروغ که میگویند عقیم سازی می کنند.اینها غذا به این سگها نمی دهن بعد میخواهن عقیم سازی کنند ...
خداوند ازگناهای ما بگذار که این گونه با مخلوقاتت رفتار می کنیم.....
نظر شما
ادامه