کد خبر: ۴۴۳۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید از دانشکده‌های علوم پزشکی واحد کرج بازدید کرد و گسترش رشته‌های علوم پزشکی را از اولویت‌های این دانشگاه دانست.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، «دکتر محمدحسن برهانی‌فر» با تأکید بر نقش و جایگاه مؤثر رشته‌های علوم پزشکی در حفظ و ارتقای سلامت جامعه، گسترش این رشته‌ها را از برنامه‌های آینده واحد کرج و استان البرز عنوان کرد.

برهانی‌فر به‌منظور بررسی هرچه بیشتر زیرساخت‌های ضروری برای راه‌اندازی برخی رشته‌های علوم پزشکی از فضاهای آزمایشگاهی دانشکده‌های پرستاری، مامایی و دامپزشکی واحد کرج بازدید کرد.

در این بازدید مسئولان دانشکده‌ها و متخصصان آزمایشگاهی به تشریح امکانات، توانمندی‌ها و برخی تجهیزات مورد نیاز برای ارتقای کمی و کیفی رشته‌های مربوط پرداختند.

برهانی‌فر با استناد به گزارش متخصصان، راهکارهایی برای تجهیز آزمایشگاه‌ها و حل مشکلات مطرح کرد و افزود: به فضل الهی با تلاش‌های صورت گرفته، امروز توان آزمایشگاهی واحد کرج در مقایسه با بسیاری از دانشگاه‌های معتبر کشور، قابل قبول بوده و آزمایشگاه پراتیک این دانشگاه در کشور کم‌نظیر است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، حضور فعال در سامانه آزمایشگاه‌های همکار آزاد ساها را از دیگر توانمندی‌های سیستم آزمایشگاهی واحد کرج معرفی کرد و گفت: واحد کرج با حضور در ساها، علاوه بر درآمدزایی و حذف هزینه‌های مازاد در تسریع فعالیت‌های تحقیقاتی و آزمایشگاهی کشور نیز مؤثر بوده است.

رئیس واحد کرج در دیدار با کارکنان این دانشکده‌ها هم از نزدیک به مسائل و مشکلات آنان رسیدگی کرد.



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
حسین ترابی
|
United States of America
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
به این بهانه میخوان مخ کسانی رو بزنن و یه دانشکده هم اونجا تاسیس کنن نه اینکه مملکت خیلی دامپزشک کم داره و دام زیاد!
نظر شما
ادامه