کد خبر: ۴۴۳۱۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

روز دوشنبه 26 شهریور 97 با حضور مدیر کل دامپزشکی کردستان جلسه ای با موضوعیت مراکز جمع آوری شیر و مشکلات و چالش های پیش رو در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، روز دوشنبه 26 شهریور 97 با حضور مدیر کل دامپزشکی کردستان جلسه ای با موضوعیت مراکز جمع آوری شیر و مشکلات و چالش های پیش رو در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور متصدیان و مسئولین مراکز جمع آوری شیر استان و معاون سلامت و رئیس اداره بهداشت عمومی اداره کل برگزار گردید، مسائل و مشکلات مراکز شیر توسط مسئولین آنها مطرح و انتقادهایی که بطور عمده به ارگان ها و نهادهای دیگر از جمله سازمان صنعت، معدن، تجارت و دانشگاه علوم پزشکی مرتبط بود را بیان نمودن.

از آنجایی که ارگان های یاد شده در حل مشکلات مراکز جمع آوری شیر نقش اساسی دارند، مقرر شد جلسه دیگری با حضور اعضای کنونی و با دعوت از نمایندگان سایر دستگاه های مرتبط تشکیل گردد تا در حل مشکلات آنان تصریح و تسریع گردد.

دکتر ورمقانی مدیر کل دامپزشکی استان کردستان در بخشی از این جلسه گفت: دامپزشکی کردستان در چهارچوب ضوابط و مقررات  و تا جایی که قانون اجازه دهد تمام توان خود را برای حمایت از مراکز جمع آوری شیر معطوف خواهد نمود از جمله بکارگیری و استخدام نیروهای کاردان و کارشناس دامپزشکی بعنوان مسئول فنی بجای دکتر دامپزشک نمونه بارز آن است.

 


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
آخه مرکز شیر چیه که دکتر بگیره
والا تو همین کاردان ها موندن و حقوق رو هم نمیتونن بدن.
خود اداره دامپزشکی که حقوق کاردانا رو هم زدن و حتی زیر قانون کار و به رئیس انجمن مسئولین فنی استان گفتن که باید کوتاه بیای وگرنه....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
بسیارفکرخوبی هست بجای اینکه شیرفله ولبنیات سنتی روبکوبن وباعث بشن شیرتولیدی باپایین ترین نرخ به شرکتهای لبنی تقدیم بشه اینارومجوز دارکنن وزیرنظر کارشناسان دامپزشکی قراربدن هم اشتغال همکاران رو بهمراه داره هم دسترنج دامدار ازبین نمیره هم دامداری دوباره رونق پیدامیکنه برای همه این مشکلات قطعا راهکاروجودداره ولی کسی حالشونداره بهشون فکرکنه ترجیح میدن پلمپ کنن یابدون نظارت تولیداتی عرضه بازاربشه و...ازطرفی سایررده روببرن سراین کارها یه عده همکاردامپزشک عزیز ناراحت میشن که مابیکاریم اگر اوناروبخوان بزارن سراین کارها بازم عده ای معترض میشن شآن دامپزشک پایین میاد یا درامد ان مراکز کفاف استخدام دامپزشک رو نمیکنه خلاصه کلاف سردرگمی هست سرکسی هم درد نمیکنه خدا پدریه همچین مسئولی روبیامرزه که بانی این کارشده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
در مازندران چند سال قبل این کار انجام شده و هیچ تبلیغی نشد .........
نظر شما
ادامه