کد خبر: ۴۴۲۳۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
به منظور بررسی مسائل و مشکلات درمانگاه‌های دامپزشکی:
جلسه نمایندگان انجمن صنفی درمانگاه‌های دامپزشکی استان‌های اصفهان، فارس، مازندران، گیلان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و استان مرکزی با ریاست سازمان نظام دامپزشکی برگزار گردید ...
 

حکیم مهر: جلسه نمایندگان انجمن صنفی درمانگاه های دامپزشکی استان های اصفهان، فارس، مازندران، گیلان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و استان مرکزی با ریاست سازمان نظام دامپزشکی کشور برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر، در ابتدای جلسه «دکتر رئوفت» رییس انجمن صنفی درمانگاه های دامپزشکی استان فارس  کلیات جلسه را به شرح فوق ارایه کرد: ۱- در رابطه با مشکل صدور پروانه مراکز مایه کوبی مستقل؛ ۲- تعرفه های خدمات درمانی و عدم تغییر آن در سال ۱۳۹۷، ۳- عدم کنترل و مداخلات در امور درمان.

سپس «دکتر میرزایی» رییس نظام دامپزشکی استان مرکزی درباره دستورالعمل تبصره ۲ ماده ۲ و همچنین تبصره (ج) ماده ۲ قانون افزایش بهره وری سخنانی را ارایه کرد.

در ادامه «دکتر واله» عضو هیات مدیره انجمن صنفی درمانگاه های دامپزشکی استان گیلان به شیوه نامه و دستورالعمل تاسیس مراکز درمانی و مراکز مایه کوبی که در سال ۱۳۹۵ توسط سازمان دامپزشکی ابلاغ گردیده بود، به تفسیر درباره مراکز مایه کوبی وابسته سخنانی را ارایه کرد.

در ادامه «دکتر محمودپور» رییس انجمن صنفی درمانگاه‌های دامپزشکی استان آذربایجان غربی درباره نواقص احتمالی صدور پروانه مراکز مایه کوبی مستقل و تصحیح کردن آن با توجه به سیاست گذاری های سازمان دامپزشکی کشور در دستورالعمل های اجرایی ماده ۲ اشاراتی نمود و پس آن «دکتر کلانتری» رییس انجمن صنفی درمانگاه‌های دامپزشکی استان مازندران در مورد عدم کنترل و مداخلات در امور درمان و عدم نظارت بر توزیع صحیح دارو از طریق نسخه به صحبت پرداخت.

در آخر «دکتر بهروز کبیری» دبیر انجمن صنفی درمانگاه‌های دامپزشکی استان اصفهان، به ضعف و نقص قوانین حاضر بر حرفه دامپزشکی و بخصوص درمان که بدون در نظر گرفتن ساختاری منظم برای آن و ایجاد مشکل برای این حرفه در زمان حال اشاره نموده و سخنانی را ارایه کرد.

سپس وی با توجه به نگارش شیوه نامه و دستورالعمل ها از ریاست سازمان نظام دامپزشکی درخواست کرد که از نظرات و تجربیات همکاران فعال در انجمن صنفی درمانگران کشور جهت سهولت قوانین در عمل و اجرا حتما استفاده شود.

در ادامه «دکتر محمدرضا صفری» رئیس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا ضمن استقبال از حضور نمایندگان درمانگران کشور و بیان مشکلات درمانگران، تاکید به همبستگی بیشتر بخش خصوصی و همچنین درمانگران کشور نمود و ضمن علاقه به همکاری، تاکید کرد که در نوشته شدن قوانین و دستورالعمل های مربوط به درمان از تجربیات فنی و علمی انجمن ها صنفی و درمانگران کشور استفاده مفید صورت خواهد گرفت.

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دکتر خدادادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
0
0
درود بر دکتر پورمحمود و دکتر جوانرودی ، درود بر صدای رسای انجمن صنفی دامپزشکان امور درمان استان اذربایجان غربی ، انشالله با انتخابات جدید نظام و ورود افراد با کفایت مشکلات استان کمتر شود ،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
0
0
در استان مرکزی انتخابات هیات موسس درمانگاه ها برگزار شده است و آقای دکتر میرزایی رییس ..... نظام دامپزشکی استان مرکزی هم کاندید بودند و رای نیاوردند. حالا با چه منطقی ایشان به عنوان نماینده درمانگاه ها در جلسه شرکت نموده اند مشخص نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
0
0
استان مرکزی شبه جزیره با شعار ما میتوانیم هرکاری بکنیم چون میتوانیم حتی رییس سازمان نظام کشور از احوالات استان مرکزی با خبر است ولی مقهور شعار مذکور استان مرکزی شده ،تصاویر بسیار گویاست ، دامپزشکی همین است انتظارات خود رابا واقعیات منتطبق نمایید.
دکتر حسین زاده
|
Finland
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
0
0
دو جلسه مشابه و تکرار همان مسائل در هر دو جلسه !!! و نتیجه چی !!؟؟ و کی مسئول پاسخگویی و رفع مشکل است !!!؟؟ یعنی برای بیان یک مشکل باید پیش دو نفر و دو سازمان رفت !!!؟؟ مگه یک رشته و یک صنف چند تا متولی می خواهد !!؟؟؟ این به غیر از بی احترامی و به بازی گرفتن این همه دامپزشک و سایر رده ها و دامداران و سرمایه گذاران در این رشته ها است !!؟؟
جالب این است که بعد از چند ماه گذشتن از این جلسات و رخ ندادن کوچکترین اتفاقی و یا فقط رخ دادن اتفاقی کوچک برای ایجاد دلخوشی ، این دو مسئول دولتی هر کدام دیگری را مسئول اقدامات لازم برای رفع مشکلات خواهد خواند !!
حتی اگر این دو مسئول بخواهند کاری عملی انجام دهند باید با هم به همراه بقیه معاونین جلسات مشترک متعدد تشکیل دهند ، در حالی که هر دو این افراد در استخدام یک سازمان دولتی هستند و منصوب یک وزیر می باشند . و در عمل زیر مجموعه یک وزارت خانه هستند !!! و البته هر دو مسئول یک صنف می باشند !!
جالب نیست !!!؟؟؟
نظر شما
ادامه