کد خبر: ۴۴۱۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
هفته پایانی آذر ماه 1387، ایران اسلامی مردی بزرگ را از دست داد. شخصیتی که سالها مرارت را به جان خرید تا جان ایرانیان در پیمانه بلورین جسم به خطر نیفتد و به یقین میلیونها ایرانی که امروز از نعمت سلامت و زیست برخوردارند از واکسن‎های ساخت {پدر علم واکسن ایران} بهره‎مند شده‎اند...

حکیم مهر -  مدیرمسئول حکیم مهر در نامه‎ای به مهندس ضرغامی به مناسبت فرارسیدن دومین سالگرد فقدان پدر علم واکسن ایران از وی خواست ساخت مجموعه تلویزیونی بر اساس زندگی پربار مرحوم پروفسور میرشمسی در دستور کار سازمان صدا و سیما قرار گیرد.

امید است سایر تشکلها و سازمان‎ها نظیر سازمان دامپزشکی، سازمان نظام دامپزشکی، جامعه دامپزشکان ایران و بخصوص مؤسسه واکسن و سرم‎سازی رازی همزمان با فرارسیدن دومین سالگرد فقدان آن استاد بزرگ در این امر خیر مشارکت نموده و در مجاب نمودن سازمان صدا و سیما به انجام این عمل وظیفه صنفی خود را ادا نمایند.

 

متن کامل نامه دکتر لطفی‎زاده خطاب به مهندس ضرغامی به این شرح است :

 

بسمه تعالی

 

 

جناب آقای مهندس ضرغامی

رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

احتراماْ ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهداء و اولاد و یاران باوفایشان (علیهم السلام)، بدینوسیله به استحضار می‏رسانم، هفته پایانی آذر ماه 1387، ایران اسلامی مردی بزرگ را از دست داد. شخصیتی که سالها مرارت را به جان خرید تا جان ایرانیان در پیمانه بلورین جسم به خطر نیفتد و به یقین میلیونها ایرانی نظیر جنابعالی که امروز از نعمت سلامت و زیست برخوردارند از واکسن‎های ساخت {پدر علم واکسن ایران} بهره‎مند شده‎اند.

اینجانب علاوه بر تقدیم بهترین‎ درودها به روح پرفتوح استاد گرانمایه و چهره ماندگار، مرحوم پروفسور سید حسین میرشمسی (رضوان الله تعالی علیه) مصرانه از حضرتعالی می‎خواهم به رسم پیشین همانطور که در مورد مرحوم جناب دکتر قریب ساخت مجموعه تلویزیونی در دستور کار آن سازمان قرار داشت، به پاس خدمات متعدد و به سبب تجلیل از این خدمات و همچنین معرفی الگوی همت مضاعف و کار مضاعف به جوانان و آحاد هموطنان عزیزمان، ساخت و تولید مجموعه تلویزیونی در قالب فیلم ، تله فیلم یا سریال برابر صلاحدید در دستور کار قرار گیرد. امیدوارم این اقدام شایسته که شکل‎گیری آن لاجرم بر اساس خاطرات متعدد خانواده محترم آن مرحوم و همکاران معززشان استوار خواهد بود ، باقیات‎الصالحات عوامل تولید چنین مجموعه‎ای باشد.

قبلاً از حسن نظر و مساعدت حضرتعالی سپاسگزاری می‎گردد.

  دکتر محمد لطفی‌زاده

  مدیرمسئول حکیم مهر

 

خبر مرتبط :

گزارش تصویری/مراسم سالگرد ارتحال پروفسور میرشمسی

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ابوالفضل
|
-
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۲
0
0
سلام
آقاي دكترلطفي زاده
از ابتكارعمل وتعصب صنفي شما همراه باخصلت قدرشناسي وتشكر از خدمات مثبت ، بينهايت سپاسگزارم
محمد
|
-
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۲
0
0
با سلام :
اي كاش اسمي از دامپزشكي نيز در نامه ديده مي شد .
دامپزشک دلسوز
|
-
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۹
0
0
جناب دکتر عزیز
انگار شما در توهم به سر می بری.
وقتی مسولین نسبت به نامه مقامات مافوق خود کوچکترین توجهی نمی کنند در حالیکه از نظر سلبسله مراتب اداری در بالاترین جایگاه در این مملکت هستند انتظار دارید به نامه شما که هیچ سمتی نداشته و جایگاه رسمی ندارید چه توجهی شود.
ضمنا شما مستقیما با مقامات مسول کشوری مکاتبه نفرمایید چون هیچ توجهی نشده و ضایع میشوید
مسعود خاكزاديه
|
-
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۵
0
0
بسمي تعالي
با سلام خدمت دكتر محمد لطفي زاده
ضمن تشكر از عمل بزرگ و مهم شما از كليه همكاران،جامعه دامپزشكي،پزشكي و داروسازي و كليه دست اندركاران و مردم قدر شناس براي حمايت و مجاب نمودن سازمان صدا و سيما دعوت ميكنم و اميدوارم هرچه سريعتر مسئولين مربوطه سازمان صدا و سيما اقدامات لازم را به عمل آورند.تشكر
نظر شما
ادامه