کد خبر: ۴۴۱۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی با بیان اینکه مسئولین فنی بهداشتی در خط مقدم فعالیت بخش دامپزشکی قرار دارند خاطرنشان کرد: استان آذربایجان شرقی هم اکنون از لحاظ تعداد مسئول فنی بهداشتی دامپزشکی رتبه سوم را در سطح کشور دارد و باید نیازهای فعالان این بخش به صورت مناسب تامین شود.
دکتر بهراد زندیه با اعلام آمادگی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی برای همکاری با دامپزشکان مسئول فنی برای رفع مشکلات آنان در عین حال از نحوه بکارگیری مسئولین فنی انتقاد کرد و گفت: مسئولین فنی بهداشتی باید از یک طرف بر حسب مسئولیتی که برای نظارت عملکرد بهداشتی واحدهای تولیدی که در آن شاغل هستند از کارفرمای خود ایراد بگیرند، از طرف دیگر حقوق ماهیانه خود را از همان کارفرما دریافت دارند.
دکتر زندیه وجود چنین رابطه مالی را برای مسئولین فنی بهداشتی دامپزشک را بسیار مشکل ساز دانست و گفت: در جهت رفع این مشکل آیین نامه اجرایی ماده 19 دستور قرار دارد و امیدواریم با اجرای کامل این آیین نامه مشکلات مالی مسئولین فنی – بهداشتی مرتفع گردد.
وی با بیان اینکه در قالب اجرای این طرح افزایش دستمزد مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی نیز مدنظر می باشد افزود: البته بخش هایی از همین طرح نیز با مسایلی روبرو است که نیاز به اصلاح دارد.
دکتر زندیه با بیان اینکه نظرات اصلاحی از سوی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی در این زمینه و تسریع در اجرای این طرح ارسال شده است، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا راهی برای ایجاد ارتباط مالی مناسب بین مسئول فنی و کارفرما از طریق این مصوبه ایجاد شود و دغدغه همکاران فعال این حوزه رفع گردد.
وی یکی از اقدامات مهم سازمان دامپزشکی واگذاری گسترده فعالیت های دامپزشکی به بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: اداره کل دامپزشکی استان در راستای اجرای سیاستهای سازمان دامپزشکی در این زمینه گامهای بسیار مناسبی را برداشته و این واگذاری ها در سطح استان با سرعت خوبی در حال پیگیری و اجرا است.
دکتر زندیه فراهم کردن زمینه برای توسعه فعالیت های دامپزشکی در کلیه نقاط استان ، برخورد علمی با پدیده های دامپزشکی ، برقراری تعامل مناسب با فعالین این حوزه را از جمله فعالیت های مهم اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی طی یکسال گذشته عنوان کرد و با اشاره به زیرساختهای مناسب در سطح استان گفت: استان آذربایجان شرقی با وجود دارا بودن پتانسیل های مناسب و همچنین دامپزشکان متخصص و مجرب این توانایی را دارد که در حوزه دامپروری حضوری فعال داشته باشد.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر مرتضوی
|
-
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۱
0
0
خیلی جالب است دکتر زندیه خیلی بیشتر از مسوولین نظام دامپزشکی استان پی گیر این قانون و مصوبه هشتند در حالی که دوستان محترم نظام دامپزشکی حتی حرکتی کوچک عملی در این رابطه ننموده انمد .در انتخابات بعدی باید به نوع انمتخا ب هامون دقت کنیم او از دکتر زندیه هم خیلی متشکر و ممنون هستیم
مسوول فنی
|
-
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۱
0
0
ایشان در بخش خصوصی به عنوان مسوول فنی کار کرده اند و درد اشنا هستند .داستان های معروفی در تقابل با کارفرما دارند .امیدواریم نظام دامپزشکی هم از ایشان یاد بگیرند .
ابوالفضل سلیمانی
|
-
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۵
0
0
با تشکر فراوان از جناب ای دکتر زندیه امید واریم این امر محقق گردد با تشکر
نظر شما
ادامه