کد خبر: ۴۴۰۹۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

معاون توسعه دامپزشکی کردستان در روز یکشنبه مورخه 18 شهریور 97 از خرید دستگاه REAL- TIME  برای تجهیز آزمایشگاه PCR  دامپزشکی کردستان خبر داد

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، معاون توسعه دامپزشکی کردستان در روز یکشنبه مورخه 18 شهریور 97 از خرید دستگاه REAL- TIME  برای تجهیز آزمایشگاه PCR  دامپزشکی کردستان خبر داد.

«مهندس رهبر» معاون توسعه اداره کل دامپزشکی استان کردستان افزود با پیگیری های به عمل آمده و موافقت سازمان دامپزشکی کشور، با تخصیص مبلغ دو میلیارد و یکصد میلیون ريال اعتبار دستگاه پیشرفته REAL- TIME PCR برای تجهیز آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی کردستان خریداری گردید.

مهندس رهبر افزود خرید دستگاه REAL- TIME PCR که در بخش آزمایشگاه سلولی مولکولی بکار گرفته می شود برای بررسی کمی بیان ژن و نیز روشی توانمند و دقیق در تعیین تعداد ویروس های موجود در یک نمونه بکار می رود.

گفتنی است در 22 مرداد 97 از سوی مرکز ملی تشخیص آزمایشگاه های مرجع و مطالعات کاربردی آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی کردستان به جمع استان های با قابلیت ردیابی و تشخیص آنفلوانزای پرندگان پیوست.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
رییس شبکه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
احسنت به معاونت توسعه . مرد عمل و بی ریا .
همکار دامپزشکی استان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
مشکل اصلی دامپزشکی استان در گذشته این بود که همکارانی که در نقاط دور دست استان مشغول خدمت بودند بعد از چند سال متوجه می شدند که باید حکم شان ارتقا پیدا می کرد و باید خودشان پیگیر می بودند از زمانی که آقای مهندس رهبر معاون توسعه شدند بدون اینکه همکار ما متوجه شود حکم به روز رسانی و همکار به حق خود می رسد . فرصتی بود تا از عملکرد این همکار صادق قدردانی کنیم .
واکسیناتور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
امیدوارم افراد پیچ در پیچ مارپیچ در اداره کل از شما الگو بگیرند.
نظر شما
ادامه