کد خبر: ۴۴۰۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

رییس سازمان دامپزشكی کشور در حاشیه اجلاس جهان عاری از بیماری PPR ، با سفیر ایران در بلژیك دیدار کرد و سپس پیرامون موضوعات و موانع مرتبط در حوزه صادرات محصولات دامی به گفتگو پرداخت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دكتر بهمن عابدی کیاسری» مدیر کل دفتر سازمان های تخصصی، روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان در جریان حضورش در اجلاس جهان عاری از بیماری PPR ، از برگزاری نشست های دکتر رفیعی پور ریاست سازمان و خود با سفیر ایران در بلژیک و روسای مرکز پژوهش های مجلس و رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خبر داد .

وی افزود: در دیدار با دكتر سعادت سفیر ایران در بلژیك، طرفین در مورد پتانسیل های همکاری دو کشور در زمینه دامپزشکی به تبادل نظر پرداخته اند .

به گفته وی، در این دیدار، سفیر ایران در بلژیک با قدردانی از وزارت جهاد كشاورزی و سازمان دامپزشكی کشور جهت پیگیری جدی در اخذ مجوز اتحادیه اروپا برای صادرات ماهی قزل آلای ایران به کشورهای عضو این اتحادیه، در جریان درخواست ریاست سازمان دامپزشکی کشور به منظور تعامل سفارت ایران در بلژیک جهت فعال شدن پرونده صادرات اسب ایران در اتحادیه اروپا و نیز همكاری های علمی و ازمایشگاهی قرار گرفت .

بنابراین گزارش، در این دیدار دو طرف در خصوص درخواست كشورهای عضو اتحادیه اروپا  برای صادرات گوشت به ایران نیز تبادل نظر كردند .

مدیرکل سازمان های تخصصی، روابط عمومی و امور بین الملل در بخش دیگری از اظهارات خود افزود: در همین راستا در جریان حضورش در بروکسل با رییس كمیسیون بودجه مجلس دكتر تاج گردون و رییس مركز پژوهش های مجلس دكتر جلالی در محل سفارت ایران در بلژیك دیدار و در خصوص فعالیت های سازمان دامپزشکی برای ریشه كنی بیماری هایی چون PPR  و كنترل انفلوانزای پرندگان گفتگو شد و در این دیدار خواستار مساعدت بیشتر مجلس در این خصوص گردید .

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
A
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
ایران به اتحادیه ی اروپا صادر کنه ؟!! وای به حال اتحادیه ی اروپا ! واقعا اخرالزمان شده دیگه .یعنی اروپا اینقدر بیچاره شده؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
1
گیرم که نتایج ازمایش میکروبی رو گذروندید ، با مالاشیت گرین چه می کنید که هیچوقت اندازه گیری نمی کنید؟ با فلزات سنگین چه می کنید؟ با رنگدانه در خوراک و GMO چه میکنید؟ اقای رئیس قبل ادعا کمی مطالعه کنید.
نظر شما
ادامه