کد خبر: ۴۴۰۵۷
 

رییس اتحادیه فروشندگان فرآورده‌های گوشتی استان البرز از توقف فعالیت کارخانه‌های تولیدی فرآورده‌های گوشتی خبر داد و گفت: فرآورده‌های گوشتی از اول مرداد تاکنون ۴۰ درصد گران‌تر شده است و به عبارتی هر ۱۰ روز، ۱۰ درصد افزایش قیمت در این محصولات داشته‌ایم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «علی عیوضی» در خصوص وضعیت خرید و فروش گوشت استان اظهار کرد: برندهای معروف و اصلی تولید فرآورده‌های گوشتی مدتی است که دیگر هیچ محصولی تولید نمی‌کنند.

وی از توزیع مرغ و گوشت قرمز منجمد در سطح استان خبر داد و اعلام کرد: بازار از مرغ منجمد اشباع است و در تمامی سطح استان با قیمت کیلویی 6750 تومان عرضه می‌شود. هم‌چنین گوشت‌های منجمد که همگی وارداتی هستند از هفته آینده با قیمت 29 هزار و 500 تومان آماده توزیع می‌شود. ما در هیچ نوع محصولی کمبود نداریم و تمامی محصولات اعم از گوشت و مرغ به وفور در بازار یافت می‌شود و شهروندان به هر مقداری که نیاز دارند می‌توانند خریداری کنند.

عیوضی از کاهش قیمت مرغ گرم خبر داد و گفت: خوشبختانه قیمت مرغ گرم در استان کاهش داشته است؛ این محصول هم اکنون در سطح استان با قیمت کیلویی 8600 تومان عرضه می‌شود و شهروندان به هر مقدار که نیاز داشته باشند می‌توانند خریداری کنند.

وی ادامه داد: در چنین وضعیتی برندهای معروف و اصلی تأمین کننده فرآورده‌های گوشتی کشور دیگر هیچ‌گونه تولیدی ندارند که تنها علت آن گرانی گوشت قرمز است.

وی از مردم خواست تا آرامش خود را حفظ کنند و اعلام کرد: مردم باید با یکدیگر همراه باشند و تحمل کنند تا از این بحران هم مانند دیگر بحران‌ها عبور کنیم؛ اتاق اصناف همیشه در کنار مردم بوده، هست و خواهد بود.

 
 
نظر شما
ادامه