کد خبر: ۴۴۰۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

دوازدهمین کنگره دانشجویان دامپزشکی ایران عصر چهارشنبه در دانشگاه سمنان به کار خود خاتمه داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، این همایش روز گذشته با حضور خالد خداوردی، مشاور رئیس سازمان دامپزشکی کشور آغاز شد و عصر امروز با حضور آلا عنایتی دبیر اتحادیه انجمن های علمی دانشجویان دامپزشکی کشور، مسوولان دانشگاهی، شرکت کنندگان و نمایندگان حامی این همایش در تالار دانش دانشگاه سمنان پایان یافت .

رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه سمنان در حاشیه اختتامیه این همایش به ایرنا گفت: از مجموع 497 مقاله ارسالی ثبت شده به دبیرخانه این کنگره، 303 مقاله پذیرفته و 39 مورد به صورت سخنرانی و بقیه به صورت پوستر ارایه شد .

«دکتر محمدحسن یوسفی» بیان کرد: پنل بیماری دام های بزرگ، پنل بهداشت مواد غذایی طیور و آبزیان و پنل جراحی و بیماری دام های کوچک مهم ترین موضوع های ارائه شده در این همایش بود .

وی با اشاره به این که تمام مقالات پذیرفته شده به صورت لوح فشرده و در ویژه نامه ای در مجله تحقیقات دامپزشکی و آزمایشگاه دانشگاه سمنان به چاپ رسید، اضافه کرد: از هر پنل یک مقاله به عنوان مقاله برگزیده علمی به صورت مقاله کامل چاپ شد .

به گفته یوسفی، مجموعه مقالات چاپ شده این کنگره به صورت مقاله کامل و خلاصه سخنرانی مقالات و همچنین خلاصه پوستر چاپ شده است .

رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه سمنان به برگزاری سه کارگاه آموزشی در حاشیه این کنگره اشاره و تصریح کرد: این این کارگاه ها با موضوعات التیام زخم در حیوانات خانگی، اصول مقدماتی دامپزشکی و مدیریت حیات وحش و کارگاه سوم در زمینه تشخیص و کنترل بیماری های تنفسی طیور برگزار شد .

وی با بیان دستاوردهای کنگره دانشجویان دامپزشکی کشور تاکید کرد: افزایش همکاری متقابل دانشجویان و اساتید در پژوهش های علمی یکی از مهم ترین دستاوردهای این کنگره بود که به طور قطع در ارتقاء کیفی پژوهش های دانشجویان کشور موثر است .

یوسفی توسعه تعامل های دانشگاهی و عرصه اجرایی را دیگر دستاورد این کنگره برشمرد و یادآور شد: در این گردهمایی، تفاهم نامه ای با اداره کل دامپزشکی سمنان امضا شد که منجر به تعامل های گسترده این دانشکده، دانشگاه سمنان و شبکه دامپزشکی استان می شود .

وی تعداد دانشجویان مجموعه دانشکده دامپزشکی دانشگاه سمنان و آموزشکده دامپزشکی شهمیرزاد را 800 دانشجو ذکر کرد و گفت: 250 دانشجو در مقطع دکترای عمومی دامپزشکی و بقیه در مقاطع کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی مشغول به تحصیل هستند .

رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه سمنان ابراز داشت: دانشکده و آموزشکده دامپزشکی سمنان و شهمیرزاد در حال حاضر 25 نفر عضو هیات علمی دارد که از این تعداد، سه عضو با درجه دانشیاری و 22 عضو دیگر با درجه استادیاری مشغول به فعالیت و تدریس در این دو مجموعه هستند .

 
کنگره دانشجویان دامپزشکی ایران در سمنان به کار خود خاتمه داد
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ورودی 77 گرمسار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
0
0
دکتر یوسفی تنها استادی که درس آناتومی را کامل تدریس میکرد و بسیار سخت گیر هست ای کاش اساتید علوم بالینی هم مثل ایشان بودند.
نظر شما
ادامه