کد خبر: ۴۳۹۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

وزیر جهاد کشاورزی گفت: تولید کنندگان حوزه دام و فرآورده های آن تا سقف 60 میلیارد ریال از طریق ثبت تقاضا در سامانه «کارا» (وام اشتغال روستایی و عشایری) می توانند با مجوز استانی از وام روستایی با بهره 6 درصد استفاده کنند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایانا، «محمود حجتی» در سفر به گلستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت از وارد کنندگان این حوزه پشتیبانی و حمایت تسهیلاتی دارد که براساس تمهیدات در زمینه علوفه متراکم که به واردات وابسته هستیم، ارز دولتی یا همان دلار 42 هزار ریالی به وارد کنندگان داده شود .

وی عنوان کرد: در این بخش مشکلی در تامین ارز نداریم و ذخایر خوبی در این زمینه وجود دارد .

وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: سه استان شمالی کشور در زمینه تولید علوفه دامی اراضی و ظرفیت بالقوه ای دارند که متاسفانه برای بالفعل تبدیل کردن آن، کم کاری شده است .

حجتی گفت: در دامداری ها متاسفانه توجهی به استفاده از علوفه داخلی نمی شود، به همین دلیل کشاورز رغبتی برای کشت و تولید آن ندارد .

به گفته وزیر جهاد کشاورزی، اگر توجه ویژه ای به این بخش شود، از واردات علوفه، ذرت علوفه ای و علوفه شبدر که در تغذیه دام موثر است، کشور بی نیاز خواهد شد .

وزیر جهاد کشاورزی در سفر یک روزه به استان گلستان قرار است از هشت طرح و پروژه قابل بهره برداری سرکشی کند.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
0
0
دلارو بردن بالا پول یامفت چاپ میکنن رانت میدن تاحالا بااین سیاستتون چه گلی به سر دامداریو کشاورزی کشور زدین جزاینکه منابع و بیت المالو دادین به اقازاده ها و سوگلیاتونو تورم زایی کردین
نظر شما
ادامه