کد خبر: ۴۳۹۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
افزایش ایمنی برای حیوانات خانگی
 
هر کسی که از حیوانات خانگی و خاصه گربه ها و سگ ها در منزل خود نگهداری می کند این را می داند که هر کدام از آنها تبدیل به یکی از اعضای خانه می شود و باید به دنبال آن، شرایط و شاید تغییراتی را هم در خانه برای او ایجاد کرد تا زندگی راحت تری داشته باشد و آسایش خود افراد نیز حفظ شود.
 
به گزارش حکیم مهر به نقل از چیدانه، از این تغییرات می توان به تعیین فضای خوردن غذا و خواب به طور مشخص مثال زد که باعث می شود حیوان خانگی شما بر اساس نیاز خود به سراغ هر کدام از این بخش ها برود و شما هم خیالتان از بابت آسایش و رفع نیازهای او راحت باشد.
 
یکی از راه هایی که می توانید این فضای راحت را برای خود و حیوان خانگی تان فراهم کنید آن است که به معماری و طراحی داخلی منزل خود دست بزنید و یک سری تغییراتی را در آن اعمال کنید.
 
در این مطلب همراه ما باشید تا با هم به سراغ ۶ راه نگهداری از حیوانات خانگی در آپارتمان برویم و در این رابطه کمی صحبت کنیم.
 

حمام مناسب حیوانات خانگی

دوش حمام برای سگ و گربه در دکوراسیون منزل

بسیاری از افراد ترجیح می دهند که حیوانات خانگی خود را برای حمام کردن به آرایشگاه ها و افرادی که متخصص این کار هستند بسپارند، این در حالی است که خیلی ها هم دوست دارند که این کار را خودشان و در خانه انجام دهند. برای اینکه فضای حمام کردن سگ و گربه را مهیا کنید باید جایی با ارتفاع و دسترسی مناسب ایجاد کنید تا فرایند استحمام به خوبی صورت بگیرد. این کار کمک می کند که ایمنی سگ شما بیشتر شده و در نتیجه شما هم سختی کمتری بکشید.
 
پیشنهاد ما این است که سکویی با ارتفاع مناسب آماده کنید و دیواری با ارتفاع نیمه در اطرافش قرار دهید. این کار می تواند به خشک نگه داشتن کف زمین حمام شما هم کمک کند. اگر می خواهید میزان خیس شدن فضای حمام در حین شستشوی سگ و گربه تان را به حداقل برسانید می توانید دوش شستشو را به لاندری انتقال دهید.
 

نگهداری از حیوانات خانگی در آپارتمان

ظرف غذای کشویی در دکوراسیون آشپزخانه

ظرف غذا و ظرف آب جزء لوازم واجب و ضروری در خانه هایی است که حیوان خانگی دارند. مسئله ای که در این رابطه وجود دارد این است که خیلی از افراد ترجیح می دهند آنها را بعد از مصرف سگ و گربه شان بپوشانند تا میکروب و گرد و خاک نگیرد. پیشنهاد ما این است که در پایین یکی از کابینت هایتان فضایی مثل کشو ایجاد کنید تا ظرف های غذای حیوانات خانگی دوست داشتنی خود را در آنها قرار دهید، دقیقا مثل این تصویر! این کار می تواند به تمیزتر بودن فضای اطراف هم کمک بسیاری کند.
 

محل رفت و آمد حیوانات خانگی

درب رفت و آمد برای حیوانات خانگی

وقتی صحبت از درهایی برای رفت و آمد حیوانات خانگی می شود غالبا بیشتر ما تصوری از آن مربع های کوچک پلاستیکی ای داریم که پایین درها قرار می گرفتند. بهتر است حالا دست به کارهای جدیدتری بزنید و درهای کوچکی مانند در ورودی برایشان تعبیه کنید. نمونه آن را هم می توانید به خوبی در این تصویر مشاهده کنید. درهای ورودی ای که امروزه برای حیوانات خانگی ساخته می شوند به مراتب از نمونه های قبلی بزرگ تر هستند و شباهتشان با در ورودی اصلی خانه باعث یکپارچه شدن منظره و نمای خانه می شود.
 

جای خواب سگ و گربه

جای خواب برای حیوانات خانگی

احتمالا شما هم باید موافق باشید که ایجاد فضاهایی جداگانه برای هرکدام از حیوانات خانگی می تواند راحتی بیشتری در زمان خواب برایشان فراهم آورد. شما می توانید با تکیه بر فضاهایی مشخص که تمامی نیازهای حیوانات شما را فراهم کند زندگی راحت تر و در عین حال امن تری برایش ایجاد نمایید. همانطور که در این تصویر نیز به خوبی مشاهده می کنید شما می توانید با ساخت فضاهایی تفکیک شده مثل این فضا، پناهگاهی امن برای حیوان خانگی خود ترتیب دهید.
 

آبخوری حیوانات خانگی

استفاده از آبخوری در طراحی فضای سبز

در فصل تابستان احتمالا شما زمان بیشتری از شبانه روز خود را در فضای سبز و حیاط منزل خود سپری می کنید و قاعدتا سگ و یا گربه تان نیز همراهتان خواهد بود. در این شرایط باید از بابت برطرف شدن تشنگی حیوان خانگی عزیزتان نیز خاطر جمع باشید. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید شما می توانید با در نظر گرفتن یک حوضچه محکم در زیر شیر آب، فضایی مناسب برای نوشیدن آب را ایجاد کنید. سعی کنید ارتفاع این کاسه را به حدی تنظیم کنید که دسترسی حیوان خانگی تان به خوبی صورت گیرد.
 

افزایش ایمنی برای حیوانات خانگی

ایمنی برای حیوان خانگی

ممکن است خانه شما شرایطی داشته باشد که مجبور شوید ایمنی را برای حیوان خانگی تان افزایش دهید. همانطور که در این تصویر نیز مشاهده می کنید ایجاد دروازه ای این چنین ی تواند رفت و آمدها را بیشتر کنترل کند، درواقع شما می توانید فضا و بخشی را که حیوان خانگی تان هست را از سایر قسمت ها جدا کنید. باید گفت که چنین دروازه هایی بهتر است قابل جا به جایی باشند که کارتان را راحت تر نمایند. شما می توانید با سفارش دادن دروازه ای با طرح مورد نظر و بر اساس ایعاد اتاق و دروازه در به خواسته خود دست یابید.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
استرانگ تری دی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
0
0
ضمن عرض سلام و احترام ، ممنون از مطالب مفید شما
نظر شما
ادامه