کد خبر: ۴۳۸۳۷
 

دوره آموزشی مدیریت و بهداشت بیماریهای ماهیان سردآبی توسط اداره کل دامپزشکی استان اصفهان و مزرعه پرورش ماهی رنگین کمان برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر امیر راجرز» کارشناس بهداشت و مدیریت بیماریهای آبزیان این اداره کل ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به لزوم استفاده از اطلاعات و یافته های علمی و کاربردی در راستای وظایف حاکمیتی و صیانت از سرمایه های ملی و نیز حمایت از تولید ملی، دوره آموزشی مدیریت و بهداشت بیماریهای ماهیان سردآبی به مدت 16 ساعت در دو روز برگزار شد .

دکتر امیر راجرز در ادامه گفت: در این دوره آموزشی که  با حمایت مالی مزرعه پرورش ماهی رنگین کمان (هیرمن پور) برگزار شد، 60 نفر از کارشناسان اداره کل، رؤسا و کارشناسان شبکه های دامپزشکی شهرستان ها و مسئولین فنی بهداشتی مزارع تفریخ ماهی قزل آلا شرکت داشتند.

وی افزود: مدرس دوره دکتر محمد عزیز زاده رییس گروه بهداشت و بیماری های ماهیان سردآبی سازمان دامپزشکی کشور در این دوره دو روزه به تشریح بیماری های ویروسی، باکتریایی، قارچی و محیطی و اصول کنترل و مدیریت بهداشتی و امنیت زیستی مزارع تکثیر، تفریخ و پرورش ماهیان پرداختند.

 
 
نظر شما
ادامه