کد خبر: ۴۳۶۷۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
 

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در اقدامی عجیب اعلام کرد که تشریح کالبد خرگوش و ماهی قزل‌آلا به همت واحد شبکه همکاری‌های فرهنگ‌سرای خاوران برگزار می‌شود.

به گزارش حکیم مهر، کارگاه آموزشی تشریح کالبد خرگوش و ماهی قزل‌آلا به همت واحد شبکه همکاری‌های فرهنگ‌سرای خاوران و با مشارکت کانون زیست بیوتکنولوژی آوا برگزار می‌شود.

این کارگاه آموزشی روز پنجشنبه ۲۵ مرداد از ساعت ۱۱ تا ۱۳ ویژه گروه سنی نوجوان در سالن اجتماعات فرهنگ‌سرای خاوران به صورت رایگان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به آدرس میدان خراسان، خیابان خاوران، سه راه هاشم آّباد، فرهنگ‌سرای خاوران مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33015424 تماس بگیرند.

 
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
0
0
لااقل مرغ رو انجام بده اون قسمت هایی که حرام هستن و باید از لاشه جدا بشن رو هم نشون بده به درد مردم بخوره.کل سیستم قسم خورده یه کار به درد بخور برای مردم واقعی ایران انجام نده!!!هدف از این کار رو هم به وضوح بگو!!
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
0
0
چه اشکالی داره؟!!
خرگوشی که روز پنجشنبه تشریحش کردن
|
France
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
0
0
در کدوم قسمت از شرح وظایف شهرداری اومده: تشریح حیوانات!

تشریح حیوانات به چه درد عموم می خوره؟

تشریح حیوانات در انظار عمومی انسانهای جهان مدرن به عنوان ترویج خشونت قلمداد میشه.

امروزه تشریح حیوانات در کلاسهای تخصصی دانشگاه ها و مراکز علمی معتبر جای خودش رو به روشهای جایگزین که بسیار دقیقتر و بهتر از تشریح موجود زنده می تونن مفاهیم فیزولوژی و آناتومی رو تدریس کنن، داده.

آیا افراد عامل می تونن مسئولیت احتمال پخش بیماریهای مشترک در جامعه رو قبول کنن؟ یادمون باشه که افرادی که در این مراسم شرکت کردن افراد معمولی هستن و مسلماً روشهای حفاظت فردی در برابر عوامل عفونی رو نمی دونن.

این اقدام از نظر اخلاقی یک اقدام کاملاً مردود در سطح جهان قرن بیست و یکمه و ناراحت نشیم اگر ما رو به نادرست یکجا جمع بستن و عنوان و..ی بهمون دادن.
بینش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
0
0
آخه تا کی میخواین به بهانهُ آموزش به این جنایات ادامه بدید , تو تمام مراحل و لحظه لحظهُ زندگیتون خواستار استفاده از پیشرفته ترین ابزار و متدها برای بهتر زندگی کردن هستید ولی وقتی نوبت به زندگی و حق حیات سایر جانداران میشه تابع متدها و استفاده از روشهای عصر حجر هستید , این همه روشهای جایگزین هست چرا دست به چنین جنایات و وحشیگریها میزنید چه کسی به شما چنین حقی داده ؟ خدایی برای گرفتن انتقام این زبان بسته ها و مظلومان هست ( جهت یادآوری شما بی خبران بی خرد )
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
0
0
در سفری که به یکی از کشورای اروپایی داشتم رفتم یه نمایشگاه علوم و تکنولوژی که بیشتر هدفش آشنا کردن کودکا و نوجوونا با علم بود. در کنار کلی وسایل تکنولوژیک جالب، یه قسمت داشت آشنایی با حیوانات. طبقه دوم (!) مجموعه یه محوطه ای درست کرده بودن که هر طرفش به طرز قشنگی حیوانات در محیطی بسته نگهداری میشدن. بچه ها میرفتن سمت هر قسمتی مسئولش اول در مورد حیوونه به بچه توضیح می داد، بعد به اسمی که خودشون روی حیوون گذاشته بودن حیوون رو به بچه هه معرفی می کرد بعد بچه میرفت تو حیوون رو نوازش می کرد و بغلش می کرد و کلی ذوق مرگ می شد. هنوز یادمه یه بچه هه چطوری یه گوساله رو بغل کرده بود خوابیده بود. انواع و اقسام حیوون داشتن از گوساله، مرغ، خرگوش و غیره. از مسئولش پرسیدم اینا از نظر بهداشتی خطری ندارن گفت همه شون گواهی بهداشتی دارن برای این استفاده که می کنیم. دست بر قضا برگزار کننده این ماجرا هم شهرداری اونجا بود با هماهنگی دانشگاه شهرشون. نه خبری از تیغ بود و نه دل و روده بیرون ریختن. براشون مهم بود اول آدم بودن یاد بدن نه علم.
نظر شما
ادامه