کد خبر: ۴۳۶۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در دیدار با مدیر کل دامپزشکی استان و هیات همراه وی اعلام داشت: دامپزشکی در کشور یک سیستم موفق بوده و در استان هم موفق عمل کرده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی، «محمد رحیم نوروزیان» در این دیدار که در دفتر وی انجام شد افزود: کار شما حساس است چرا که با سلامت مردم ارتباط دارید.

وی گفت: کمبودهای خود را به ما اعلام کنید تا بررسی شوند و پیش بینی لازم انجام پذیرد و تبدیل به نارضایتی عمومی نشود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی یادآور شد: با توجه به حساسیت موضوع، آمادگی برگزاری جلسه آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان را داریم.

وی خاطرنشان ساخت: ذخیره نیروی انسانی خوبی در دامپزشکی داریم که داری تحصیلات و ضریب هوشی بالا هستند و با کمک این نیروها می‌شود مشکلات را برطرف کرد و ما نیز برای کمک به دامپزشکی آماده هستیم.

مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی نیز در این دیدار اعلام داشت: دامپزشکی علاوه بر تاثیرگذاری در معیشت و تولید در حوزه بهداشت و امنیت غذایی فعال و اثرگذار است.

«دکتر احمد شریعتی» با اشاره به ورود بیش از 27 میلیون زائر و نیاز به مواد پروتئینی گفت: این مساله، اهمیت کار دامپزشکی را بیش از پیش روشن می سازد.

وی افزود: با توجه به حساسیت کار دامپزشکی همواره نگران برخی بیماری های مشترک هستیم چرا که حواشی سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بروز و شیوع برخی از بیماری های یاد شده بسیار مخاطره آمیز است.

وی با اشاره به کمبود در برخی واکسن ها و سموم گفت: تلاش شده است تا این نگرانی ها به بخش خصوصی وارد نشود و به درستی مدیریت شود.

شریعتی یادآور شد: در خصوص اعتبارات و امکانات با کاهش 40 درصدی اعتبارات روبرو هستیم و این مورد سبب بروز اختلال در روند ارایه خدمات ما خواهد شد.

وی اعلام داشت: با توجه به ساختار نامناسب برخی مرغداری ها نگران بروز آنفلوآنزای فوق پرندگان هستیم و ضروری است جلسه استانی ستاد آنفلوآنزا ی فوق حاد پرندگان برگزارشود.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
0
0
خسته نباشی دکتر شریعتی
نظر شما
ادامه