کد خبر: ۴۳۶۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
در اولین مجمع شورای عمومی بنیاد:
دکتر مهدی وجگانی، دکتر محمدرضا صفری، فریدون کارون، دکتر ناصر نبی‌پور و دکتر احمد احمدی به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره و دکتر علیرضا باهنر به عنوان بازرس انتخاب شدند ...



حکیم مهر: با توجه به قدمت بیش از ۸۰ سال تاسیس دانشکده دامپزشکی در دانشگاه تهران و الزام تاسیس بنیاد حامیان دانشکده دامپزشکی، مجمع هیات موسس و شورای عمومی بنیاد حامیان دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران در تاریخ ۹۷/۰۵/۲۲ با حضور «دکتر حسینی» معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، «دکتر ساداتی نژاد» مدیر عامل بنیاد حامیان دانشگاه، «دکتر وجگانی» رئیس دانشکده دامپزشکی و تعداد زیادی از اعضای بنیاد حامیان دانشگاه، اساتید و فعالان صنایع مرتبط به دامپزشکی برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران، پس از جلسه هیات موسس که به تصویب اساسنامه بنیاد منتهی شد، اولین مجمع شورای عمومی بنیاد به ریاست «دکتر محمد قلی نادعلیان» رئیس گروه دامپزشکی فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران تشکیل و پس از برگزاری انتخابات، «دکتر مهدی وجگانی» (رئیس دانشکده به عنوان عضو ثابت)، «دکتر محمدرضا صفری»، «فریدون کارون»، «دکتر ناصر نبی‌پور» و «دکتر احمد احمدی» به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و «دکتر علیرضا باهنر» به عنوان بازرس انتخاب شدند.

در این جلسه همچنین با نمایش کلیپ‌هائی از زحمات و حمایت‌های خانواده مرحوم دکتر رستگار (که ساختمان و آزمایشگاه، دکتر رستگار را به دانشکده اهداء نموده‌اند) و همچنین بنیاد علمی و فرهنگی قلم‌چی که بازسازی کامل تالار اجتماعات دانشکده را در سال‌های گذشته انجام داده‌اند، تشکر و قدردانی به عمل آمد.

 
 




 
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
حیف شد دکتر اکبرین و دکتر معلم رای نیاوردند. این دو بزرگوار قطعا میتوانستند تحولی عظیم در جهت حمایت از دانشگاه تهران بوجود آورند. انشا الله در مناسب بهتر و مهمتر شاهد حضور و درخشش ایشان باشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
جای دکتر محبی خالیه.
نظر شما
ادامه