کد خبر: ۴۳۶۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر



گروه دامپزشکی کانون جهادی دانشگاه تهران از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را در کانون آغاز کرد. که اولین بار برای فعالیت جهادی به روستای کیشموک کهکیلویه و بویراحمد اعزام شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری دانشجو، گروه دامپزشکی کانون جهادی دانشگاه تهران از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را در کانون آغاز کرد که اولین بار برای فعالیت جهادی به روستای کیشموک کهکیلویه و بویراحمد اعزام شد.

بر اساس این گزارش، «دکتر اسماعیلی» از اعضای هیئت علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران یکی از اعضای فعال این گروه جهادی است که هر ساله همراه با دانشجویان خود عازم مناطق محروم برای خدمت‌رسانی می‌شوند.

هدف اصلی این گروه در این ۱۳سال، درمان دام‌های بیمار روستاییان و عشایر است، از دیگر اهداف این گروه، روش پیشگیری ترویجی از بیماری‌های دام است.

بخش آموزشی اردو شامل آموزش روش‌هایی به دامداران برای بالا بردن کاربری دام است، همچنین توصیه‌هایی به صاحبان دام برای تکامل دام‌هایشان است.

برای درمان دام هم از تجویز دارو، جراحی، دادن دارو به خود صاحبان دام برای استفاده‌ مداوم برای رفع مشکلات حیوانات است. یکی از استفاده‌هایی که گروه دامپزشکی از این اعزام‌ها می‌کند، شناسایی و معاینه موارد نادر بیماری‌های دام برای استفاده در آموزش‌های دانشگاهی است.

گفتنی است، تیم داوطلب امسال شامل ۲ دانشجوی دختر و ۹ دانشجوی پسر و دکتر اسماعیلی به عنوان سرپرست گروه و دکتر اعزامی است.


 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
گروه جهادی شهید دکتر افسری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
0
0
سلام و خدا قوت
عزیزان موفق و پیروز باشید
احسنت
ما هم گروه جهادی تخصصی دامپزشکی داریم
جهت همکاری با هم می توانیم در تماس باشیم
09396942811
نظر شما
ادامه