کد خبر: ۴۳۶۲۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
 

بازرس ویژه کمیسیون نظارت شهرستان پردیس گفت: طبق بررسی‌ها و مستندات موجود 2 تا 3 کانتینر غذای کنسرو خارجی کشف شد که ارزش ریالی این کالاها 4 تا 6 میلیارد تومان تخمین زده می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «مهدی اکبری‌نژاد» بازرس ویژه کمیسیون نظارت شهرستان پردیس بعدازظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پردیس از کشف و پلمپ یک سوله نگهداری کالای ظن به قاچاق غذای حیوانات خانگی خبر داد و اظهار داشت: حسب گزارشات رسیده به حراست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس مبنی بر نگهداری کالای قاچاق و احتکار در منطقه صنعتی خرمدشت با حضور بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، رئیس و بازرسان اتاق اصناف، پلیس آگاهی شهرستان از این یک سوله بازرسی به عمل آمد.

وی گفت: طی بازرسی از این سوله که محل نگهداری غذای حیوانات خانگی (غذای سگ و گربه) از نوع خارجی که ظن به قاچاق می‌رفت با تهیه لیست مواد انبار شده، صورت‌جلسه آن تنظیم و به امضا مسوولان رسید.

اکبری‌نژاد ادامه داد: با هماهنگی قاضی تعزیرات حکومتی پردیس و دماوند سوله مذکور پلمپ و پرونده برای بررسی‌های بیشتر به آگاهی شهرستان ارجاع شد.

بازرس ویژه کمیسیون نظارت شهرستان پردیس در خصوص میزان کالای ظن به قاچاق این سوله، اظهار کرد: طبق بررسی‌ها و مستندات موجود 2 تا 3 کانتینر غذای کنسرو خارجی کشف شد که ارزش ریالی این کالاها 4 تا 6 میلیارد تومان تخمین زده می‌شود.

وی افزود: با همکاری آگاهی، بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس حکم پلمپ واحد اخذ و سوله تا اطلاع ثانوی پلمپ شد.

اکبری‌نژاد اذعان داشت: طبق منویات مقام معظم رهبری و دستورات واصله بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی و... طی بازرسی‌های روزانه و گشت‌های مشترک اقدام به شناسایی سوله‌ها و انبارهای مشکوک کرده و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

بازرس ویژه کمیسیون نظارت شهرستان پردیس در خصوص نحوه مشارکت مردمی در این طرح‌ها بیان کرد: افرادی که در حوزه قاچاق فعالیت می‌کنند بدانند بازرسی و نظارت شهرستان در این خصوص مماشاتی با افراد نخواهد کرد.

وی گفت: شهروندان می‌توانند از طریق سامانه 124 و اطلاع به بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و یا بازرسان اتاق اصناف اطلاعات خود را در اختیار ما قرار داده پس از دریافت آن همکاران ما از محل بازدید و در صورت مشاهده تخلف برخوردهای قانونی صورت خواهد گرفت.

 
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
0
0
تاسف فقط!
کنسرو غذای سگ اون هم تو اوضاع بحرانی ارزی کشور!!!!
آقای تاسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
0
0
واقعا چرا تاسف میخوری؟؟؟
مگه تورو مجبور کردن که بگیری
اینا کار خوبی میکنن که میارن مردم خودشون عقل دارن نمیصرفه نگیرن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
کاش این آقای تاسف را پیدا میکردم حضوری همچین دقیق به استحضارش می رسوندم منظورم چی بود!!!
آخه آدم عاقل!!!
ما اگه سگ و سگباز نمی داشتیم چی کم داشتیم که حالا ارز از کشور خارج بشه تا کنسرو وارد بشه بعد آلوده باشه بعد شما بگین مردم نخرن؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
یک خواننده محترمی داریم که مرتب علیه سگ و سگبازان جبهه می گیرد و رگ غیرتش بابت این حیوان که یحتمل از نظر ایشان نجس است بد بیرون می زند.سگ شرف دارد به شخصی که تحت عنوان مذهب از دیوار مردم آشکارا بالا می رود.
این جماعت سگ را مخلوق خدا تلقی نمی کنند و نجس می دانند اما در تلویزیون علنا مردم را به خوردن فضولات الاغ تشویق می کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
0
0
یک خواننده محترمی داریم که مرتب علیه سگ و سگبازان جبهه می گیرد !!!!!!
خدا اموتش را رحمت کند انشاءالله و خودش را بر این صراط مستقیم بدارد
نظر شما
ادامه