کد خبر: ۴۳۶۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر



وزیر جهاد کشاورزی، استاندار مازندران و رئیس سازمان دامپزشکی کشور از کشتارگاه در شرف بهره‌برداری «ساوانا» واقع در مازندران بازدید کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران، «محمود حجتی» وزیرجهاد کشاورزی، «اسلامی» استاندار مازندران و «دکتر علیرضا رفیعی پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور، «شهیدی فر» رئیس سازمان جهاد کشاورزی و «دکتر رضوانی» مدیر کل دامپزشکی مازندران بطور مشترک از بزرگترین کشتارگاه صنعتی طیور در شمال کشور با نام ساوانا واقع در شهرستان گلوگاه از توابع استان مازندران بازدید نمودند.

حجتی در سفر یکروزه خود به مازندران با اشاره به وجود سرمایه عظیم صنعت طیور در مازندران گفت: صنعت طیور یکی از افتخارات کشور محسوب می شود و ایران جزء 8 کشور برتر و پیشتاز این صنعت در دنیا به حساب آمده و استان مازندران با دارا بودن این شاخصه مهم نقش تاثیرگذاری را در تولید گوشت سفید کشور ایفا می‌کند.

وی در سخنان خود به حمایت بخش دولتی از تولیدکنندگان اشاره داشت و افزود، دولت در اختیار تولیدکنندگان است و بر حسب وظیفه قانونی از فعالیت بخش خصوصی در راستای تولید داخلی و یا تامین مواد اولیه خوراک و یا نهاده‌های خوراک دامی توسط این بخش، با تمام قوا حمایت و استقبال می‌کند.

وزیر جهاد کشاورزی در سخنان خود با تاکید بر حضور بهداشتی دامپزشکی و نظارت بر نحوه تولید و استحصال بهداشتی گوشت مرغ خاطرنشان ساخت، با توجه به حساسیتی که در موضوع سلامت و بهداشت از سوی مردم وجود دارد، به مصرف‌کنندگان این اطمینان خاطر را می‌دهیم که با نظارت‌های مستمر دامپزشکی و با استفاده از ظرفیت تولید گوشت مرغ پس از کشتار و استحصال، مرغ سالم و بهداشتی را در اختیار قرار خواهیم داد.

گفتنی است در این مراسم با حضور تنی چند از مسئولین استانی، شاعری، نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای نکاء، بهشهر و گلوگاه ، اسلامی استاندار مازندران و طهماسبی، مدیر عامل و سرمایه گذار کشتارگاه ساوانا سخنرانی کردند.



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
France
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
0
چرا دکتر رفیعی پور و مدیر کلشون موقع سخنرانی وزیر وارونه و برعکس ایشان نشستند!!!!
نظر شما
ادامه