کد خبر: ۴۳۵۷۷



مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی با معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد دیدار و گفتگو کرد

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، فرماندار مشهد که بیش از یک هفته از انتصاب وی نمی‌گذرد در این دیدار که در دفتر وی انجام شد بر ضرورت همکاری تمام دستگاه‌ها با دامپزشکی تاکید کرد.

«علی موهبتی» افزود: خود را جدا از دامپزشکی نمی‌بینم و برای تامین منافع مردم و افزایش بهداشت عمومی و امنیت غذایی هر نوع اقدامی لازم باشد انجام خواهم داد.

وی ضمن تاکید بر با اهمیت خواندن فعالیت‌های دامپزشکی، از تب کریمه کنگو به عنوان بیماری مهلک یاد کرد و خواستار بکارگرفته شدن تهمیدات دامپزشکی به ویژه در ایام عید قربان شد.

موهبتی اظهار داشت: پی گیری لازم را در خصوص موارد مد نظر دامپزشکی انجام خواهیم داد و اگر لازم باشد از شورای تامین شهرستان برای این منظور و مصوب کردن نیازهای دامپزشکی برای ارتقای بهداشت عمومی استفاده خواهیم کرد.

مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی نیز دراین جلسه ضمن قدردانی از مواضع آگاهانه فرماندار کلان شهری مذهبی کشور، با اشاره به تردد سالانه بیش از ۲۷ میلیون زایر به استان و مشهد مقدس، به اهمیت فعالیت‌های دامپزشکی در تامین امنیت غذایی زائران و مجاوران و نیز تامین سلامت سرمایه دام و طیور استان و مشهد اشاره کرد.

دکتر احمد شریعتی، اعلام داشت: از تمام توان خود برای تامین امنیت غذایی شهروندان و زائران آستان ملایک پاسبان رضوی استفاده خواهیم کرد.

وی با تشرح اقدامات در نظر گرفته شده از سوی دامپزشکی برای عید قربان از فرماندار مشهد دعوت کرد تا در مراسم این روز به همراه گروه‌های دامپزشکی حضور داشته و از فعالیت‌های دامپزشکی در این روز بازدید کند.

یادآور می شود در این دیدار، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، مدیر روابط عمومی و رییس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد دکتر شریعتی را همراهی کردند.






نظر شما
ادامه