کد خبر: ۴۳۵۱۳
تعداد نظرات: ۳ نظر



مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی با نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی، مدیر کل دامپزشکی استان، با حضور در دفتر «هادی قوامی» نماینده مردم شهرستان اسفراین در مجلس شورای اسلامی، ضمن ارائه گزارش از اقدامات مهم دامپزشکی در تامین سلامت غذا و همچنین گستردگی شرح وظایف دامپزشکی، مواردی از مشکلات دامپزشکی استان را به اطلاع نماینده محترم مردم استان رساند.

مدیر کل دامپزشکی استان از وی خواست تا ضمن پیگیری لحاظ نمودن حرفه دامپزشکی جزء مشاغل سخت و زیان آور، با عنایت به اینکه مبارزه با 50% بیماری‌ها (بیماری‌های مشترک) به عهده سازمان دامپزشکی است، نسبت به تخصیص سهمی از بودجه سلامت به این سازمان اقدام شود .

در ادامه هادی قوامی به نقش کلیدی دامپزشکی در سلامت و تامین امنیت غذایی تاکید نمود و اعلام داشت که مجلس محترم نیز دامپزشکی را مهمترین ارگان در پیشگیری از تهدید علیه امنیت و سلامت غذایی می‌داند و مصوبات خوبی نیز در این خصوص داشته‌اند.

وی افزود: دامپزشکی از ارکان اصلی توسعه می‌باشد و درخواست‌های دامپزشکی را با توجه به گستردگی وظایف و خطرات و کمبودها و نیازها حتما در مجلس محترم پیگیری خواهند نمود.


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
0
0
قطعا و باید دامپزشکان حقوقشان همچون پزشکان ده برابر شود
دکتر xy
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
0
0
۴۰ سال دارید شعار میدید فقط . هیچ تحولی در دامپزشکی کشور اتفاق نیوفتاده . این زیر ساخت مشکل داره و اون زیر ساخت مشکل داره . همش در حال پیدا کردن زززیر ساخت و مشکلش هستید . تنها تخصص مسولان ما فقط فن سخنوری هستش . همه میدونیم دامپزشکی چقدر اهمیت داره ولی هیچ کاری نمیتونید بکنید . یه مرغداری ۵۰۰۰ قطعه رو نمیتونید ببندید .
ناشناس
|
-
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
0
0
لطفا تسری پیگیری شود.....
نظر شما
ادامه