کد خبر: ۴۳۵۰۴
اطلاعیه دفتر دارو درمان سازمان دامپزشکی کشور:
در صورت احراز عدم انجام تعهدات، علاوه بر عودت ارز دریافتی، معادل ۳ برابر کل آن به عنوان خسارت ناشی از عدم انجام تعهد به صورت یک‌جا اخذ خواهد شد ...



حکیم مهر: دفتر دارو درمان سازمان دامپزشکی کشور طی اطلاعیه خطاب به انجمن صنفی واردکنندگان، سندیکای تولید‌کنندگان و شرکت‌های وارد کننده داروهای دامپزشکی اعلام کرد که می‌بایست برای تخصیص ارز به نرخ رسمی علاوه بر اقدام از طریق نامه یا سامانه، تعهد محضری نیز ارائه دهند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، با توجه به دستور وزیر جهاد کشاورزی مقرر شد تا از تاریخ 15 مرداد ماه تا اطلاع ثانوی از کلیه افرادی که برای تخصیص ارز به نرخ رسمی از طریق نامه و یا سامانه معرفی شده‌اند تعهد محضری دریافت شود. همچنین برای متقاضیان مقیم شهرستان‌های کشور اخذ تعهد می‌تواند در سازمان جهاد کشاورزی استان انجام و طی نامه‌ای به سازمان دامپزشکی کشور معرفی و در پرونده مربوطه ثبت و نگهداری شود.

متقاضی میبایست تعهد دهند که کالای موضوع ثبت سفارش را که با نرخ ارز رسمی (نرخ اعلام شده توسط بانک مرکزی) وارد کشور شده یا خواهد شد را مطابق مقررات موضوعه در شبکه‌های توزیع تحت نظر کارگروه تنظیم بازار یا وزارت جهاد کشاورزی تعریف و تبیین شده و نیز در چارچوب ضوابط قیمت گذاری کارگروه تنظیم بازار عرضه کنند.

همچنین در هر زمانی برای وزارت جهاد کشاورزی یا هر یک از نهاد‌های دولتی، عدم انجام تمام یا بخشی از تعهدات احزار شود علاوه بر عودت ارز دولتی (یا معادل آن به نرخ آزار در موعد پرداخت)، معادل سه برابر ریالی کل ارز دریافتی را به عنوان خسارت ناشی از عدم انجام تعهد به صورت یکجا و دقیقا واحده به حساب وزارت جهاد کشاورزی یا حساب معرفی شده از طرف فرد واریز کند.

در مورد اشخاص حقوقی این قست می‌بایست توسط مقامات دارای امضای مجاز شرکت امضا و ممهور به مهر شرکت شود و در مورد اشخاص حقیقی باید به امضای شخص حقیقی ذی‌نفع برسد و در هر دو مورد در دفتر اسناد رسمی گواهی امضا شود.
 
 
 
نظر شما
ادامه