کد خبر: ۴۳۴۹۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

سرپرست دانشگاه شهرکرد پیشرفت فیزیکی پارک حیوانات را 20 درصد عنوان کرد و گفت: اجرا و ادامه این طرح با کمبود منابع مالی مواجه شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، کلینیک دامپزشکی دانشگاه شهرکرد در مرکز دانشگاه و مجاورت جاده ورودی به شهر از شرایط مساعد بهداشتی محروم است، که برای سامان بخشیدن به محیط کلینیک، وضعیت حیوانات و ارتقای بهداشت و بهره برداری از ظرفیت های گردشگری، طرح راه اندازی پارک حیوانات اردیبهشت 95 در شورای هیات رییسه دانشگاه تصویب شد.

به موجب این مصوبه برای اجرای این طرح 10 هکتار زمین و حدود 400 میلیارد ریال اعتبار برای مدت 10 سال اجرا پیش بینی شده است.

در این پارک، انواع حیوانات اهلی و غیراهلی در محیطی ایمن نگهداری می شوند.

«دکتر سعید کریمی» سرپرست دانشگاه شهرکرد روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات اجرایی این طرح از سال گذشته آغاز شده اما این پروژه بخوبی تامین مالی نشده است.

وی ادامه داد: از آنجا که ساخت و تکمیل دانشکده دامپزشکی جزو اولویت های این دانشگاه است، مقرر شده تا اعتبارات طرح برای ساخت این دانشکده تخصیص یابد.

کریمی پیشرفت فیزیکی دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهرکرد را 80 درصد عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، برای آغاز طرح پارک حیوانات مقرر شد 2.5 میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه شهرکرد تامین شود و معاون وقت برنامه ریزی استانداری نیز پیشتر وعده تامین اعتبار به همین میزان را داده بود.

به گزارش ایرنا، بیش از 6 هزار دانشجو در 53 رشته گرایش کارشناسی، 82رشته ارشد، 48 رشته دکترا و یک رشته دکترای حرفه ای در دانشگاه شهرکرد مشغول علم آموزی هستند و 333 عضو هیات علمی در رشته های مختلف این دانشگاه در حال فعالیت هستند.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
0
0
خطته نباشید ،طرح های ظاهر فریب
فارغ التحصیل شهرکرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
0
0
ساخت این دانشکده از زمان دور اول ریاست جمهوری احمدینژاد کلنگ خورد و ان شالله تا ظهور اقا امام عصر تکمیل و افتتاح می شود.توی ایران ما کمبود منابع و نقدینگی داریم .من ندیدم و نشنیدم کشوری به اندازه ی ایران منبع داشته باشه. کی درست میشه این مملکت ،!؟!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
0
0
حیرت انگیزه که شهر کرد بیست ساله که دانشکده دامپزشکی داره و ساختمان نداره!!!!!!!!!!! توی این سالها بخشی از راهروی دانشکده علوم به عنوان دانشکده دامپزشکی استفاده میشد!!!!!!! تازه خیلی از رشته های دکترای تخصصی رو هم داره!!!!!!!! ""
نظر شما
ادامه