کد خبر: ۴۳۴۸۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی در دیدار با نماینده مردم بجنورد در مجلس:
«دکتر علی قربانی» نماینده مجلس شورای اسلامی نیز گفت: بنده به وظایف دامپزشکی تا حد زیادی واقف هستم که تامین‌کننده سلامت و امنیت غذا است ...
 

حکیم مهر: مدیرکل دامپزشکی استان خراسان شمالی با «دکتر علی قربانی» نماینده مردم شهرستان های بجنورد، رازوجرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی، «دکتر سید محمدمهدی احمدی» مدیر کل دامپزشکی استان در این دیدار ضمن ارائه گزارش خلاصه ای از عملکرد و شرح وظایف، بر بهسازی و تکمیل کشتارگاههای شهرستان های حوزه انتخابیه وی، تاکید نمودند.

دکتر احمدی گفت: با توجه به عدم وجود اعتبار از بودجه سلامت در مبارزه با بیماریهای مشترک، از دکتر قربانی درخواست شد تا همکاری لازم بین دستگاهی در جهت رفع این مشکل صورت پذیرد.

مدیر کل دامپزشکی استان با اشاره به اینکه برابر آمار حدود 25 % از پرسنل دامپزشکی شاغل و بازنشته بخش دولتی و همکاران بخش خصوصی به بیماریهای مشترک بین انسان و دام و یا حوادث ناشی از کار با حیوانات مبتلا هستند، گفت: نیاز جدی است که دامپزشکی جزء مشاغل سخت و زیان آور محسوب شود.

دکتر قربانی در این دیدار عنوان نمود: قطعاً لازمه پیشرفت هر کشوری داشتن یک تشکیلات قوی و منسجم است. بنده به وظایف دامپزشکی تا حد زیادی واقف هستم که تامین ‌کننده سلامت و امنیت غذا است.

وی ضمن اعلام باور بر نقش پررنگ دامپزشکی در سلامت، قول مساعد عنوان داشت که در خواست های دامپزشکی را حتماً پیگیری و انشاءا... به نتیجه برسانند.

 
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
0
0
کاش ریس سازمان هم به فکر این مسئله بیشتر بودند
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
0
0
باسلام خدمت تمامی پرسنل سازمان دامپزشکی .
این یک واقعیت وباید اجرایی شود من کاردان دامپزشکم سه سال صادقانه وبانهایت عملکرد درخدمت دامداران یک بخش با65روستا وبسیارمحروم اماباجمعیت دامی زیادبودم وتنهایی خدمات مایه کوبی و سایرخدمات دامپزشکی را ب اجراگذاشتم ازطریق اصابت سرنگ وسرسوزن آلوده درحین مایه کوبی بروسلوز دام سبک وسنگین درگیر بیماری تب مالت بروسلوزحادشدم والان طرحم تمام شده ودرجای دیگری مشغولم اما عوارض این بیماری همراهم است ونمیتوانم کارهای سنگین وآزاد انجام دهم کاش میدانستند خدمت دردامپزشکی مبارزه برعلیه بیماریها و ریشه کنی بیماریها یک عمل حق پسند است و خدمت و درگیری دراین کار همان اندازه جانبازبودن ارزش دارد متاسفانه بخاطر سه سال طرح یک عمر خودم راباختم الان کسی نیست بگه چرانمیتونی مثل قبلا شاداب باشی مانیک اتک چرا واز کجا گلو گیرت شد من الان نمیتونم کار دیگرو آزاد انجام بدم ونان و روزی حلال کسب کنم مدیون خانوادمم حداقل یک سال نیز به من امتیاز کار ندادند ومن بخاطر بی کاری رنج میبرم.
درحالی ک علاقه من به کارم بسیارزیادبود و بااشتیاق و علاقه هروز بهتراز دیروز فعالیت میکردم الان که حیواناتو نمیبینم و فاصله ازکارم دارم افسرده ام کرده .
ناشناس
|
-
|
۰۶:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
0
0
تسری در احکام بیاد وضعیت همکاران بهتر میشه....
نیروی طرحی شاغل در استان خراسان شمالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
0
0
باشکر از مدیرکل ، خواهشمندم موضوع حذف سختی کار کارکنان طرحی رو از سازمان مدیریت ( برنامه و بودجه) و حتی شده از دیوان عدالت اداری پیگیری نمایند. باسپاس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
0
0
سلام ای کاش رییس سازمان اینرو پیگیری میکرد
تشکر از مدیر کل فهیم خراسان
بعضی از مدیران کل به مشکلات همکاران توجهی ندلرن و فقط سعی در تبلیغ برای خچدشون دارن
نظر شما
ادامه