کد خبر: ۴۳۴۰۶



ظرفیت‌ها، چالش‌ها و برنامه‌های موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در نشست هم اندیشی اعضای گروه علوم دامپزشکی فرهنگستان علوم و رئیس موسسه رازی بررسی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، اعضای گروه علوم دامپزشکی فرهنگستان علوم با حضور در موسسه رازی، در جلسه مشترک با پیشکسوتان، رئیس و معاونان موسسه شرکت کردند تا درباره مسائل و چالش های مختلف موسسه رازی گفت و گو کنند.

در این نشست صمیمی که دکتر محمد وجگانی رئیس انجمن ایمونولوژی و آلرژی ایران، دکتر محمد قلی نادعلیان مدیر بخش دامپزشکی فرهنگستان، دکتر عباسعلی مطلبی عضو فرهنگستان علوم و سایر اعضای گروه دامپزشکی این فرهنگستان حضور داشتند، دکتر علی اسحاقی رئیس موسسه رازی در سخنانی ضمن اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت های متعدد این موسسه، موانع و مشکلات پیش رو را برشمرد.

تبیین ضرورت و اهمیت وجود موسسه رازی به عنوان مجموعه‌ای تاثیرگذار و نقش آفرین در عرصه سلامت، نیاز گسترده به واکسن‌های کارآمد، وضعیت کنونی واکسن سازی و پیش بینی آینده این صنعت در دنیا، شرایط صنعت واکسن در ایران، ارائه راهکار برای استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و تاکید بر ضرورت تغییر رویکرد مقامات ارشد کشور به حوزه واکسن از جمله مباحثی بود که در این نشست به آن پرداخته شد.



 

نظر شما
ادامه