کد خبر: ۴۳۳۸۵



رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان گفت: طی بازدید صورت گرفته توسط کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی شهرستان اصفهان از یک مکان غیرمجاز قطعه‌بندی، نگهداری و عرضه فراورده‌های خام دامی بیش از 500 کیلوگرم گوشت مرغ با شرایط نامناسب بهداشتی کشف و ضبط و متخلفین به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان، «دکتر امیری» افزود در این کارگاه مقادیری لیبل غیرمجاز کشف شد که با توجه به بررسی بازرسان مشخص گردید در این محل نشان تجاری جعل می‌شده است.

وی در ادامه با ذکر این نکته که بیش از 40 نفر ناظر بهداشتی در مراکز عمده عرضه سطح استان مستقر می باشند و بر آخرین حلقه نظارتی یعنی توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی نظارت می‌نمایند از شهروندان درخواست نمود ضمن خرید از مراکز معتبر،در صورت مشاهده نقص در اطلاعات درج شده بر روی برچسب محصولات و یا مشاهده تخلفات بهداشتی با شماره 1512 تماس بگیرند.

نامبرده افزود در برچسب فرآورده‌های خام دامی باید کد پروانه بهداشتی بهره برداری از اداره کل دامپزشکی استان، آدرس کارگاه، تاریخ تولید، تاریخ انقضاء، شرایط نگهداری، نام محصول ذکر گردد.


 

نظر شما
ادامه