کد خبر: ۴۳۳۳۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
اطلاعیه سازمان نظام دامپزشکی درباره ماده ۱۹ آیین‌نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی:
سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران درخصوص تهیه دستورالعمل جدید اجرایی ماده ۱۹ آیین‌نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی، اطلاعیه‌ای منتشر کرد ...
 

حکیم مهر: سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران درخصوص تهیه دستورالعمل جدید اجرایی ماده 19 آیین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی، اطلاعیه ای منتشر کرد.

به گزارش حکیم مهر، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

پیرو درخواست معاون محترم بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور از کارشناسان، صاحب نظران و ذینفعان در تهیه دستورالعمل جدید اجرایی ماده 19 آیین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی و ارائه نظرات کارشناسی، حقوقی و صنفی در خصوص آن، بدینوسیله به منظور تنویر افکار اعضا و همکاران محترم به خصوص عزیزان شاغل به عنوان مسئول فنی- بهداشتی به اطلاع می‌رساند:

سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران نیز همانند دیگر مخاطبان، پیش‌نویس جدید دستورالعمل اجرایی ماده 19 آیین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی را پیرو فراخوان سازمان دامپزشکی مشاهد نموده است. سازمان محترم دامپزشکی کشور قانوناً می‌تواند نظر و پیشنهاد همه ذینفعان را در اصلاح دستورالعمل ماده مذکور اخذ نماید، ولیکن مطابق تأکید آئین‌نامه یاد شده، تنظیم نهایی دستورالعمل اجرایی ماده 19 باید با همکاری سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا انجام پذیرد.

جهت مزید اطلاع همکاران محترم مسئول فنی بهداشتی، سازمان نظام دامپزشکی قبلاً طی دو مرحله مکاتبه با سازمان دامپزشکی کشور بررسی دقیق نحوه اجرای دستورالعمل فعلی توسط ادارات کل دامپزشکی استانها و تشکیل کمیته ملی دستورالعمل اجرایی ماده 19 خواستار شده است.

بدیهی است درخواست مورد نظر سازمان دامپزشکی کشور باید معطوف به اجرای دقیق دستورالعمل فعلی و رفع نواقص آن باشد و به استقرار با ثبات مسئولین فنی و بهداشتی در مراکز ذیربط و استقلال مالی این عزیران کمک نماید.

علی‌ایحال سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا در مرحله نهایی اصلاح دستورالعمل فوق‌الذکر و در زمان اخذ نظر از این سازمان دیدگاه‌های همکاران محترم مسئول فنی و بهداشتی را همانند گذشته دریافت و به سازمان دامپزشکی کشور برای لحاظ در دستورالعمل جدید منعکس خواهد نمود.

 
سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران
 
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
nashenas
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
0
1
طبق این اتمام حجت و تاکید نظام قدرتمند دامپزشکی کشور همون بهتر که ماده 19 بر گردن خود نظام دامپزشکی باشد تا بتوانند با قدرت و امکانات نداشته جلوی کارفرمای ضعیف و ساکت نشسته حقوق مسئول بهداشتی قربانی کشمکش و آواره بین سازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی و کارفرما رو بگیره.هیچ دستگاه دولتی در صورتیکه نظام داشته باشد مثل وزارت بهداشت در مقوله میزان حقوق و استیفای آن دخالت نمی کنه مگر نظام پزشکی آنها. من ماندن چرا سازمان دامپزشکی اینقدر اسرار بر اجرای ماده 19 توسط خودش را دارد. خود نظام دامپزشکی از پسش بر می اید!!!!!!!
دکتر دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
0
1
از آنجاکه بخش دارو و درمان وظیفه ی انجام مراحل ثبت شرکت های دامپزشکی را دارد و همانطور که در صورت مشاهده نقص از سوی شرکتها میتواند در کار آنها دخل و تصرف نماید .ماده ی 19را هم میتوان به عنوان یکی از بندهای سختگیرانه برای احقاق حقوق مسولین فنی در نظر داشته باشد و چنانچه حقوق تعیین شده از سوی کارفرما مورد تعیین این نهاد باشد با ادامه کار شرکت مورد نظر موافقت کرده و در ضمن حقوق دریافتی به حساب این نهاد واریز گشته و در ادامه از طریق این نهاد به حساب مسولین فنی تا در صورت بروز تخلف کارفرما ها این نهاد بتواند در احقاق حق مسولین فنی اقدامات لازم را انجام دهد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
0
1
چه نامه منفعلانه ای که به هیچ وجه در شأن نظام دامپزشکی نیست. خودتان که تا به حال برای مسئولین فنی کاری انجام نداده اید.لااقل مزاحم دیگران نشوید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
0
0
میگی سازمان دامپزشکی : گریه میکنن
میگی نظام دامپزشکی : میخندن
میگی جهاد کشاورزی : میپرسن چیچی هست : جانداره ،اشیاء ، یه جزیره بد ن صاحبه ؟ و . . .
خلاصه مطمئن باشین هیچ کی جدی نمیگیره ، اتفاقی هم نمی افته ؛ فقط یه عده الکی دلخوش میشن
ناشناس
|
India
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
0
0
هنوز از بیانیه سکاندار بزرگ خبری نیست
نظر شما
ادامه