کد خبر: ۴۳۲۹۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

تبریک چهاردهمین سالروز انتشار روزنامه خراسان شمالی از سوی مردم و مسئولان همچنان ادامه دارد و روزنامه خراسان شمالی میزبان مدیرکل دامپزشکی استان و تعدادی از کارکنان این اداره کل  بود که برای عرض تبریک و خداقوتی  به دفتر روزنامه خراسان شمالی آمدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از  روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان شمالی، مدیرکل دامپزشکی استان ضمن تبریک سالروز تولد روزنامه خراسان شمالی، رسانه را یکی از ارکان توسعه دانست و گفت: کشوری که ادعای توسعه می کند یکی از شرایطش این است که رسانه های فعال و مستقلی داشته باشد که روزنامه خراسان شمالی تا به حال این موضوع را اثبات کرده است.

 «دکتر سید محمدمهدی احمدی» افزود: با توجه به دیدگاهی که داریم و رسالتی که رسانه ها بر عهده دارند، همیشه سعی داشتیم شفاف باشیم تا خبررسانی ها درست و شفاف باشد.وی اظهارکرد: اگر از ما سؤالی شود پاسخ می دهیم و اگر انتقادی شود بررسی می کنیم تا اگر نقص احتمالی وجود داشته باشد آن را برطرف کنیم.

وی اضافه کرد: به جرئت می گویم ارباب رجوعی نیست که به اداره دامپزشکی مراجعه کند و پاسخ نگیرد حتی اگر پاسخ منفی باشد.

وی ادامه داد: ما سعی می کنیم تعامل سازنده باشد اگر ما هم نقدی به روزنامه و رسانه ای داریم، این را منصفانه منتقل می کنیم. همان طور که آن ها منصفانه به ما می گویند ما هم بررسی می کنیم اگر انتقاد یا گزارش صحیح باشد، ضمن تشکر آن را اصلاح می کنیم.

به گفته وی، افکار عمومی مخصوصا جراید و رسانه ها در کشور رشد کرده اند، به طوری که کوچک ترین عملی بلافاصله عکس العملی چه مثبت و چه منفی در افکار عمومی دارد.

وی اضافه کرد: برای اطلاع رسانی عمومی به رسانه ها نیاز داریم زیرا تاکنون اطلاع رسانی از طریق رسانه در تمام استان بازخورد خوبی داشته است .

در پایان قاب عکسی از فعالیت دامپزشکی به رسم یادبود به دفتر روزنامه خراسان شمالی تقدیم گردید.

 
 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
0
0
پس فکر می کنید ادارات دیگه چکار می کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
0
0
سلام
آقای مدیرکل بهتر است بجای رفتن به ارگانهای مختلف استانی و تبریک مناسبت های مربوطه به ایشان ، مانند مدیرکل قبلی که پاشنه در سازمان دامپزشکی رو از جا درآورده بود برای پیگیری و گرفتن حق و حقوق کارکنان به سازمان دامپزشکی هم سری میزدید .
بیاد داشته باشید جنابعالی پای احکامی را امضا کرده اید که حق سختی کار نیروهای طرحی در آن حذف شده و این افراد کارکنانی هستند که حداقل حقوق را میگیرند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
0
0
واقعا مدیرکل فعالیه
خوش بحال کارمنداش
نظر شما
ادامه