کد خبر: ۴۳۲۸۸


با هدف بهبود برنامه‌های سازمان دامپزشکی کشور، مقرر شد تا تعامل بین سازمان دامپزشکی با موسسه رازی ارتقا یابد و برای این منظور نیز جلسه‌ای بین طرفین برگزار و تصمیماتی نیز در راستای تحقق اهداف مشترک اتخاذ شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، با دعوت مرکز ملی تشخیص و به منظور توسعه همکاری‌های آزمایشگاهی بین مرکز ملی تشخیص، آزمایشگاه‌های مرجع و مطالعات کاربردی سازمان دامپزشکی کشور و موسسه واکسن و سرم سازی رازی که نقش مهمی در تشخیص و کنترل بیماری‌های دام و بهداشت عمومی کشور دارد، جلسه مشترکی در روز ۲۴ تیرماه در محل این مرکز برگزار شد.

بر اساس مذاکرات صورت گرفته در این جلسه دو طرف ضمن تبادل نظر در خصوص انعقاد تفاهم نامه، بهبود روش ارسال نمونه، توسعه همکاری آموزشی و نحوه دریافت پاسخ نمونه‌ها مواردی را مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

گفتنی است که در این جلسه رییس مرکز ملی تشخیص، معاونان، مسئول پذیرش نمونه، رییس بخش کنترل کیفی واکسن، رییس بخش تشخیص بیماری های دام و مسئول پذیرش نمونه از سازمان دامپزشکی و مدیریت تشخیص و تحقیق، مسئول ارتباطات علمی،مدیر کنترل کیفیت و مدیریت تحقیق و توسعه از موسسه واکسن و سرم سازی رازی حضور داشتند.



نظر شما
ادامه