کد خبر: ۴۳۲۰۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
در چهل و یکمین نشست شورای مركزی سازمان نظام دامپزشکی:
در چهل و یکمین نشست شورای مركزی سازمان نظام دامپزشکی، تشکیل جلسات فوری با وزرای علوم و بهداشت و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، در دستور کار سازمان نظام دامپزشکی قرار گرفت ...

حکیم مهر: چهل و یکمین نشست شوراي مركزي سازمان نظام دامپزشكي در تاریخ 24 تیرماه 97 برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی، مصوبات این نشست به شرح زیر است:

1- شورا پس از بحث و بررسی پیرامون مشکلات حوزه آموزش دامپزشکی اعم از گسترش بی رویه مراکز آموزش عالی دامپزشکی طی سالیان گذشته، پذیرش گسترده دانشجو در رشته‌های دامپزشکی در رده دکترا و سایر رده‌ها، تنزل کیفیت آموزش، امکانات ناکافی و شرایط نامناسب تعداد زیادی از دانشکده‌های دامپزشکی براساس استاندارد  اعلامی وزارت علوم، یکسان دیدن رشته دامپزشکی با سایر رشته ها در وزارت علوم و بتبع آن عدم توجه به الزامات این رشته و بودجه آموزشی و تحقیقاتی ناکافی و ... با تشکر از تمام اقدامات مؤثری که تاکنون توسط سازمان نظام دامپزشکی، گروه آموزشی دامپزشکی وزارت علوم و NGOها و رسانه‌های فعال دامپزشکی صورت پذیرفته، مشکلات موجود را فراتر از نتایج حاصله دانسته و تصویب نمود؛ به فوریت با جمع بندی دقیق مشکلات و تنگناها و راه حل‌های پیشنهادی، تشکیل جلسات با وزیر محترم علوم و تحقیقات و فناوری و ریاست محترم دانشگاه آزاد و معاونین ذیربط و همچنین وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونین ایشان را پیگیری و نتیجه به شورای مرکزی سازمان گزارش گردد.

2- روز 23 آذر به عنوان زمان برگزاری انتخابات چهارمین دوره شورای استان نظام دامپزشکی تعیین گردید.

3- اعضاي ستاد اجرايي انتخابات به شرح ذيل انتخاب شدند:

الف) آقاي دكتر آقاميري ب) آقاي دكتر زينلي ج) آقاي دكتر راعي دهقي د) آقاي دكتر عرب . آقاي دكتر آقاميري به عنوان دبير ستاد اجرايي انتخابات معرفي شدند.

4- اعضاي هيأت عالی نظارت بر انتخابات به شرح ذيل انتخاب شدند:

الف) آقاي دكتر قمصري ب) آقاي دکتر معلم ج) آقاي دكتر واعظي د) آقاي دكتر علوي.  آقای دکتر معلم به عنوان دبیر هیأت عالی نظارت بر انتخابات معرفی شدند.

5- تعیین نمایندگان شورای مرکزی در هیأت های اجرایی و نظارت استانها به رئیس سازمان تفویض گردید.

6- ریاست سازمان نظام دامپزشکی، ریاست هیأت‌های نظارت و هیأت ستاد اجرایی انتخابات را برعهده خواهد داشت.



انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
0
من همه دامپزشکان دعوت میکنم به چالش گرفتن ویدیو از شغلی که دلرن اکنون انجام میدهن ...باتوجه به مدرک تحصیلی و سوابق تحصیلی اولم از خودم شروع میکنم که به عنوان یک دامپزشک در گرما چهل درجه مسافر کشی میکنن .....وضع خرابتر از اون چیزیست که این اقایون فکر میکنن
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
0
امدی جانم به قربانت ولی حالا چرا ، بعد ویرانی خانه ارزوعای ما چرا ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
0
درسته که شاید نوش دارو پس از مرگ سهراب باشه ولی هنوزم امیدی هست این بیمار رو در حال مرگ شاید به نوش دارویی دوباره جون بگیره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
0
0
بله تشکیل جلسه مشترک بین دو وزیر علوم و بهداشت و تایید شورای عالی فرهنگی کفایت لازم جهت انتقال آموزش دامپزشکی را می کند ونیازی به طرح موضوع در مجلس شورای اسلامی نیست.امید است همکاران با عنایت به این موضوع در این جلسه دقت لازم را داشته باشند به امید رهایی از وزارت علوم والحاق به وزارت بهداشت.
دامپزشك متخصص مواد غذايي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
0
0
با سلام
جلسه با اقايان وزارت علوم و به خصوص دانشگاه آزاد خوب است.
لطفا بررسي بفرماييد وتأكيد گردد كه براي ورود به رشته دكتري تخصصي مواد غذايي رشته صنايع غذايي يا زيست شناسي يا... پذيرش ندهند و فقط مختص دامپزشك باشد چگونه يك زيست شناس ميتواند بازرسي پيش از كشتار كند در حالي كه يك بيماري دامي هم نمي داند؟ لطفا از ورود افراد غير مرتبط با رشته دامپزشكي به رشته هاي باليني و تخصصي غير علوم پايه جلوگيري شود و تعداد پذيرش كم شود.
نظر شما
ادامه