کد خبر: ۴۳۱۹۸
تعداد نظرات: ۱۱ نظر


«دکتر علیرضا رفیعی پور» رئيس سازمان دامپزشکی کشور عملکرد اکیپ‌های دامپزشکی شهرستان خوی در اجرای طرح‌های پیش بینی شده را مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی، در این سفر دکتر رفیعی پور با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی دیدار و گفتگو کرد. و از عملکرد شبکه دامپزشکی شهرستان در مقابله و مهار آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در منطقه قدردانی کرد.

وی افزود: با اینکه سال گذشته این بیماری خسارات زیادی به صنعت طیور کشور وارد کرد اما با همکاری نهادها و دستگاه‌های ذیربط این امر امکان پذیر شد. تا بیماری تحت کنترل دستگاه‌های متولی خصوصا دامپزشکی قرار گیرد و امسال هم با همراهی تولید کنندگان و همه دستگاه‌های عضو ستاد آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و رسانه‌ها امیدواریم شاهد این باشیم که رخدادی در کشور نداشته باشیم.

در این دیدار معاون استاندار و فرماندار شهرستان خوی نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور ایشان در شهرستان و رسیدگی به مسائل و مشکلات این شهرستان اظهار داشت: شهرستان خوی یکی از پر اهمیت‌ترین شهرهای استان در تولیدات دامی بوده و قطب تولید عسل در سطح کشور محسوب می‌شود.

دکتر رفیعی پور خاطرنشان کرد: در یک جمله ساده رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی و قرنطینه دامپزشکی الزامی است و رعایت این موارد از سوی تمام اجزای تشکیل دهنده صنعت بزرگ طیور باعث می‌شود نگران بروز بیماری به شکل اپیدمی نباشیم.

دکتر رفیعی پور در خصوص نظارتهای بهداشتی دامپزشکی نیز اظهار داشت: همه ساله طرح تشدید نظارت بهداشتی، بصورت هماهنگ در کشور اعمال می‌شود و در بیش از ۲ میلیون بازرسی انجام شده از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی شامل شیر، گوشت قرمز و سفید، تخم مرغ، و عسل بیش از یک میلیون کیلوگرم فرآوده غیر قابل مصرف جمع آوری و معدوم شده است.

رییس سازمان دامپزشکی کشور خاطرنشان کرد: مجموع این فعالیت‌ها نشان دهنده آن است که دامپزشکی در تمام طول سال حتی در ایام خاص با تلاش شبانه روزی با نظارت بر فرآورده‌های خام دامی سعی در کنترل مطلوب بیماری‌های مشترک انسان و دام و حراست از بهداشت عمومی دارد.

دیدار با نمایندگان تشکل‌های تولیدی و بخش خصوصی شهرستان خوی و رسیدگی به مشکلات آنان و همچنین دیدار با کارکنان شبکه دامپزشکی از دیگر برنامه‌های سفر رئیس سازمان دامپزشکی کشور به شهرستان خوی بود.




انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
2
آقاي دكتر رفيعي پور ادب مرد به از دولت اوست
با تشريف فرمايي آقاي دكتر به شهرستان خوي ما پرسنل شبكه دامپزشكي متوجه شديم كه ايشان چقدر ارزش و احترام براي همكاران قائل هستند وقتي كه ساعت 4پس از پايان كليه ديدارها چند دقيقه اي به همكاران مجال طرح مشكلات خود را دادند كه در آن نيز خود و مدير كل استان متكلم وحده بودند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
2
با سلام. در خصوص حضور ریاست محترم سازمان دامپزشکی در خوی چند نکته قابل ذکر است: 1- به صف کردن همکاران در پیاده رو برای مصافحه با رییس سازمان امر نوظهوری است که بازتاب خوبی نداشت.2- نگهداشتن دیدار با همکاران به دو ساعت بعد از پایان وقت اداری بدون حتی تعارف ناهار دور از شان همکاران بود.3- رویکرد جهادی رییس سازمان در اعلام داراییهایش جالب توجه بود.4- نهی یکی از همکاران شبکه خوی توسط رییس سازمان جهاد کشاورزی استان از صحبت کردن در حضور رییس سازمان دامپزشکی دور از شان اداری بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
1
جناب دکتر رفیعی با روحیه ساده زیستی خود و شجاعت انقلابی دارایی های خور را یکباب اّپارتمان ۴۰۰ میلیونی و یک دستگاه سواری چینی اعلام کردند کاش مدیران استانی نیز دارایی های میلیاردیشان را ......... اعلام کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
1
متاسفانه تا زمانیکه مسئولین محترم برای ارتقا جایگاه دامپزشکی در بیرون سازمان تلاش کنند و شان همکاران در داخل سیستم نادیده گرفته شود هیچ امیدی به بهتر شدن اوضاع نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
0
0
با سلام در شبكه دامپزشكي خوي چه خبر است كه تعمدا (از طرف اداره كل) طوري برنامه ريزي شد كه از مواجهه كارشناسان شبكه با رييس سازمان جلوگيري شد.
دکتر موسی خانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
0
0
همکار محترم شما منتقد خوبی نیستید منتقد خوب آن است که شناخت کافی بر اوضاع و شرایط داشته باشد امثال حضرتعالی مضر برای جامعه محسوب میشوند چون گفته هاشون نا آگاهانه و از روی جهل است پس لازم دانستم بعنوان کارشناس شبکه و حاضر در جلسه مطالبی را محضر عالی بیان نمایم : اولا" برنامه ملاقاتها را شبکه با هم فکری شما آقایان ترتیب داده بودند اینجا رییس سازمان گناهی ندارند یقین بدانید اگه شبکه خوب اطلاع رسانی میکرد پیاده رو که سهل است تا پلیس راه خوی - ارومیه هم میرقتیم به پیشواز ش تابا این کار به سیستم تشکیلاتی خودمان بها دهیم در انظار عمومی ثانیا" چه کسی تعارف به نهار میکردن شبکه یا رییس سازمان مگه امثال شما در شبکه برای همکار ارزش میدن تا به نهار هم ببرن مگه شما ها نبودید میگفتین مردم ولی نعمت ما هستن پس در ملاقات هم بایستی تحمل داشته باشید بعد مردم با رییستان ملاقات کنید راستی شما در جلسه بودید اگه بودید چرا رییس سازمان اقدام به بیان دارایی خود کردن نمیدانی پس بدان در اعتراض سخنان تند بنده به وضع معیشتی همکاران لب به بیان گشودن آن هم برای تسکین همکاران نه برای ریا و تزویری که در ذهن دارید از طرفی شما که با مدیرکل و رییس سازمان جهاد یه زمانی در ارتباط بودید بگو چی دارن تو خودت فکر کردی کی هستی میدانی چه خیانتی به شهر و شبکه از نظر وضع بهداشی کرده ای الان چه کار میکنی برای این شبکه متاسفم برای خودم که با امثالی مثل تو ........... همکارم
دکتر موسی خانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
0
0
همکار محترمی که اقدام به گذاشتن کامنتهایی در مورد سفر ریاست محترم سازمان به آذربایجان غربی بویژه خوی کرده ایید لازم دانستم مطالبی را به عرض عالی برسانم : اولا" شما بایستی واقف بر این موضوع باشید که آذری ها در مهمان نوازی شهره عام و خاص اند پس یقین بدانید اگه شبکه خوب اطلاع رسانی میکرد مسلم بدان تا پلیس راه خوی - ارومیه هم به پیشواز ریاست سازمان میرفتیم تا با این عمل وجه و جایگاه دامپزشکی را در جامعه گسترش دهیم حضرتعالی یا در جلسه نبودید ویا اینکه جو جلسه براتون سنگین بود که چنین برداشتهایی را کرده ایید همکار محترم میدونی برای چی ریاست سازمان دارایی های خود را به حاضرین بیان کردن بخاطر اعتراض تند بنده به وضع معیشتی همکاران بود نه برای ریا و تزویر هم چنین آقای کریمزاده مهمان افتخاری شبکه بودن بنابر این چه لزومی داشت مانع سخنان همکاران شبکه باشند در ضمن برنامه ریزی ها را شبکه با هم فکری شما انجام داده بود بنابراین در برنامه ها کادر شبکه را در اولویت قرار دهید در ضمن مگه خود شما نبودید که میگفتید مردم ولی نعمت م
دکتر موسی خانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
0
0
علیکم السلام دوست عزیز در شبکه خوی چیز خاصی رخ نداده ............... شروع کرده اند به نیش زدنش ما رییس سازمان را ملاقات کردیم حرفامونو گفتیم جواب شنیدیم پس شما دست از گل الود کردن شبکه بردارید متاسفانه با وجود نماینده .......... که در اصل گرداننده واقعی شبکه است وضع شبکه نابسامان است که این از ابتکارات ضعیف اداره کل است
دکتر موسی خانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
0
0
اداره کل دامپزشکی اذربایجان غریی خود کرده را تدبیر نیست نخودی است که خودت قاطی اش ات کردی الان لای دندونت گیر کرده انتقادات دلسوزانه بعضی از همکاران بهتر بود یا این کنایه های ............... کدام این یا اون ....
دکتر موسی خانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
0
حکیم مهر عزیز نقطه چین نزار لای کلمات نقطه گذاشتیم الان وضعمان این شده حرف حق را به نقطه تعبیر نکن رویه خوبی نیست
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
0
0
شبکه دامپزشکی شهرستان خوی زمان خواهد برد ک روی کار های فنی کار کند.جایی ک یک نفر شده ........ ماهر تمام ذهن اداره متمرکز شده ب آن شخص.
نظر شما
ادامه