کد خبر: ۴۳۱۹۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
نگاه شما:
یکی از مخاطبین محترم حکیم مهر طی یادداشتی در پاسخ به «امید پیرهادی» کارشناس کشاورزی که روز گذشته انتقادات تندی را به عملکرد سازمان دامپزشکی کشور وارد نموده بود، نوشت ...

حکیم مهر: یکی از مخاطبین محترم حکیم مهر طی یادداشتی در پاسخ به «امید پیرهادی» کارشناس کشاورزی که روز گذشته انتقادات تندی را به عملکرد سازمان دامپزشکی کشور وارد نموده بود، نوشت:

چه خوب است انسان در نقد بعضی مسائل یک سوزن به خودش بزند و یک جوال دوز به دیگران. در اینکه بعضی سیاست ها، ضوابط و دستورالعمل های سازمان های دولتی مانع از رونق اقتصادی و یا بروز صدمات مالی و اقتصادی می گردد شکی نیست. همانقدر که سازمان دامپزشکی در رخدادی های اخیر بیماریهای تب برفکی و آنفلوانزا و ... مقصر است، شاید بتوان گفت سایر دستگاه ها، وزارت خانه ها و سازمان ها بیشتر مقصر باشند؛ فی المثل ضابط قضایی که مامور محیط زیست ضابط قضایی محسوب می شود ولی مامور دامپزشکی خیر،  و یا یک سرباز می تواند در جلوی پلیس راه جلوی هر وسیله نقلیه را بگیرد و مدارکش را بازدید نماید، ولی مامور قرنطینه ما که آب و برقش و مکانش در پست های دامپزشکی عاریتی می باشد، توان اینکار را ندارد، و یا کیفیت واکسن های تولیدی و وارداتی و کمبود همین واکسن در مقاطع خاص.

در خود سازمان های جهاد کشاورزی الی ماشاا... کارشناس و مهندس و خدم و حشم ریخته، ولی آفات نباتی بیداد می کند، و یا علی رغم خشکسالی های پی در پی 90 درصد مصارف آبی کشور در بخش کشاورزی مصرف می شود و این کشور به یکی از بزرگترین واردکنندگان گوشت و میوه تبدیل می شود و یا دبیر تنظیم بازار که بیش از یک سال در دست برادران جهاد کشاورزی بود دوباره به علت ناکارامدی جهاد به وزارت صنعت و معدن و تجارت بر می گردد، ولی کارشناسان معزز جهاد کشاورزی در زیر کولر سرد نشسته  هیچ سرکشی و یا طرح مناسبی نیز ارائه نمی نمایند.

در نظام مهندسی کشاورزی که همین براداران جهاد کشاورزی در آن عضویت دارند، برای اجرای یک طرح تولیدی بیش از میلیون ها تومان برای طرح و نقشه و بازدید کارشناسی و غیره پول می گیرند و یک طرح کپی و پیست شده را به متقاضی ارائه می دهند.

آری، درد و گله زیاد است و اگر قرار بر این باشد که هر کس از سایر ادارات کارو کارمندان سایر ادارات را نقد غیرمنصفانه کند، باید تمام وزارتخانه ها را بخصوص وزرات جهاد کشاورزی را تعطیل کرد!

 


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
0
حرف حساب!!
تعطیلی وزارت جهاد کشاورزی رو خوب امدی بزرگوار!!!
صندلی های به ظاهر پر!!
|
Singapore
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
0
تمام این مشکلات یه منشاء دارد و اون هم دولت و مجلس هستن.بی کفایتی این دو می تواند در هر کشوری نابسامانی و ضرر و نارضایتی ایجاد کند.صندلی ها رو واقعا پر کنید!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
0
اتفاقا" نقد چندان غیر منصفانه ای هم نبود و باز هم اتفاقا" مشکل دقیقا" در همین جا ، یعنی نقد منصفانه است ، که اگر انجام شود و به ریشه های مشکلات توجه گردد ، لازم میشود تمام وزارت خانه ها تعطیل شود .
زیرا در یک جمله ساده ، در هیچکدام از وزارت خانه ها و بخصوص جهاد کشاورزی ، تقریبا" هیچکس در جای درست خود نیست و این وزارت خانه ها بیش از آنکه پرسنل مجرب و توانا داشته باشند فقط حقوق بگیر دارند و بس !!!
نظر شما
ادامه