کد خبر: ۴۳۱۳۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

ایجاد محیطی امن توام با آرامش برای کارکنان و شایسته سالاری، در کنار انجام بهینه وظایف فنی، مهمترین برنامه مدیر کل دامپزشکی استان قزوین خواهد بود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، مراسم گرامیداشت آغاز دهه کرامت با حضور همکاران اداره کل دامپزشکی استان قزوین و ادارات دامپزشکی شهرستانهای تابعه در محل سالن اجتماعات اداره کل دامپزشکی استان قزوین برگزار شد.

 «دکتر حمید زینالی» مدیر کل دامپزشکی استان قزوین جلسه را با بیان جملاتی پیرامون اهمیت دهه کرامت آغاز کرد و افزود: مدیریت مشارکتی در سیستم اداری می بایست به گونه ای باشد که کارکنان مدیر را قبول داشته باشند تا مدیر بتواند رهبری کند و همواره فرد مدیر پاسخگو باشد و به نحوی دوران مدیریت را سپری کند که منتقدین اجازه بیان مشکلات احتمالی را داشته باشند.

وی افزود: برنامه های مدیریت جدید برای همکاران به شکلی تدوین شده است که بدعت اشتباه در مجموعه پایه گذاری نشود و بخش اعظم امور در مجموعه دامپزشکی استان قزوین با برنامه باشد.

زینالی در بخش دیگری از صحبت هایش تصریح کرد: دامپزشکی دستگاهی تخصصی و فنی است و می بایست کلیه مدیران در عملیات فنی و بازرسی ها حضور فعال داشته باشند و حضور مسئولین در میادین عملیاتی موجب افزایش انگیزه کارکنان خواهد شد و چنانچه کارکنان از مسیر اصلی خارج شوند، با ذکر تذکرات لازم به مسیر درست هدایت خواهند شد.

این مقام مسئول تشکیل تیم های کارشناسی را برای پیشبرد امور حائز اهمیت دانست و گفت: تیم های کارشناسی باید برنامه های کاری خود را ارائه کنند و براساس برنامه های از پیش تعیین شده در راستای بهبود امور کوشا باشیم.

مدیر کل دامپزشکی استان قزوین در خصوص بانوان شاغل در اداره کل دامپزشکی استان قزوین گفت: سعی خواهیم کرد که هر قانون و مصوبه ای که در راستای بهبود جایگاه بانوان و تحکیم بنیان خانواده باشد را اجرا خواهیم کرد.

مدیر کل دامپزشکی استان قزوین همچنین در خصوص شیوه نامه انتصاب افراد در پست های مدیریتی گفت: انتصاب مدیران بر اساس شایسته سالاری انجام خواهد شد و از آنجا که نارضایتی هایی در خصوص نحوه تخصیص برخی پست ها بوجود آمده است، لذا کمیته ای با حضور نمایندگان بخش های مختلف تشکیل خواهد شد و کارکنانی که حائز شرایط باشند، پست های مربوطه به ایشان تعلق خواهد گرفت.

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
نیکو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
0
درود و بسیار عالی،
بهبود جایگاه بانوان و سپردن مناصب به شایستگان فارغ از جنسیت نیکوست اما لطفا بحث بهبود جایگاه بانوان را به تحکیم خانواده گره نزنید.تحکیم خانواده به برنامه بسیار وسیعی با مشارکت هردو جنس نیازمند است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
0
جناب آقای دکتر زینالی
کمتر مراسم معارفه ای در استان گزارش شده است که از چهار نماینده محترم مجلس سه نماینده نه فقط حضور داشته بلکه در رابطه با دامپزشکی سخنرانی نمایند ، حتی مدیرکل اسبق اذعان نمودند این جمعیت بخاطر جنابعالی تشریف آورنند لذا با توجه به شناختی که پرسنل از توانایی ، تدین و صداقت شما دارند ، امیدوراند به آن مواردی که در روز معارفه اعلام کردید و برنامه های که در جلسه روز پنج شنبه مورخ 28/04/97 ابلاغ نمودید در همه حوزه ها بالاخص حوزه بانوان ( که از مظلومترین حوزه ها است ) وفا به عهد کنید .
دکتر حمید رضایی = دامپزشکی استان قزوین
دوشنبه – 01/05/97
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
0
متاسفانه استفاده از بانوان شده یک فیگور سیاسی.باید شایسته سالاری و برابری جنسیتی باشه نه اینکه به زور بخواهند زنان مدیر بشن.وقتی که همکاری در اجرای امور عادی دامپزشکی دچار مشکل هست چطور میتونه مدیر موفقی باشه.واقعا اگه دنبال مدیریت خانم ها هستن دامپزشکی جز اخرین اداراتی هست که شرایطش رو داره.
همکار
|
Germany
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
0
دو صد گفته را نیم کردار نیست! فرصت کم است، بجای بیانیه خواندن ، کار کنید . کارهای خوب مدیران قبلی رو ادامه بدید، نقاط ضعف اون ها رو هم اصلاح کنید. مدیری توانمند است که بجای ماندن در گذشته ، با نگاه به آینده حرکت کند.
نظر شما
ادامه