کد خبر: ۴۳۰۴۷



«دکتر شهرام موحدی» مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان و هیئت همراه، ضمن دیدار با مهندس راعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد، ساختمان بازسازی شده شبکه دامپزشکی این شهرستان را افتتاح نمودند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد، «دکتر محمد مهدی حسن پور» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد ضمن اعلام این خبر گفت: دکتر موحدی مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان به همراه مهندس دهقان مسئول حراست اداره کل دامپزشکی و دکتر نساجی کارشناس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور این اداره کل با مهندس راعی معاون استاندار و فرماندار ویژه نجف آباد دیدار کردند.
 
طی این دیدار دکتر موحدی ضمن ارائه گزارش در خصوص آخرین وضعیت بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در سطح منطقه، به نقش و جایگاه دامپزشکی در ارتقاء بهداشت عمومی و سلامت امنیت غذایی جامعه اشاره نمود و شبکه‌های دامپزشکی را خط مقدم مبارزه با بیماری‌های دام و طیور معرفی کرد.
 
مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان همچنین ضمن تشکراز حمایت‌های فرماندار، خواهان همکاری و پشتیبانی هر چه بیشتر فرمانداری و مسئولین شهرستان با شبکه دامپزشکی در راستای پیشگیری و کنترل بیماری‌های دام و طیور در سطح منطقه شد.

در این بازدید، «مهندس راعی» ضمن تشکر از دغدغه و حساسیت دکتر موحدی خصوصا در زمینه صنعت پرورش طیور و تلاش‌های شبانه روزی پرسنل خدوم شبکه دامپزشکی، به ضروریات همکاری کلیه دستگاه‌ها با شبکه دامپزشکی شهرستان و لزوم آگاهی رسانی در زمینه مسائل بهداشتی و پیشگیری از بیماری‌ها اشاره کرد.

«دکتر محمد مهدی حسن پور» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد در ادامه افزود: دکتر موحدی و هیات همراه در ادامه در بازدیدی که از محل شبکه دامپزشکی شهرستان داشتند، ضمن افتتاح پروژه بازسازی و تجهیز ساختمان شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد، دیدار صمیمانه با کارکنان این شبکه داشته، از زحمات پرسنل خدوم و زحمتکش دامپزشکی شهرستان نجف آباد که با جدیت، صداقت و تعهد به انجام وظایف محوله مشغول به فعالیت می‌باشند، قدردانی کرد.



 
نظر شما
ادامه