کد خبر: ۴۳۰۱۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
در پی پیشنهاد آیین‌نامه اجرایی از سوی وزارت جهاد کشاورزی:
افراد حقوقی غیردولتی می‌توانند با اخذ مجوز مربوط از سازمان دامپزشکی کشور در زمینه ارائه خدمات اجراء و ممیزی غیر رسمی این سامانه‌ها فعالیت نمایند ...
 

حکیم مهر: هیئت وزیران به پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی و به استناد بند (ث) ماده (۷) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور (مصوب ۱۳۹۵)، آیین‌نامه اجرایی بند یاد شده موضوع استقرار سامانه‌های بهداشتی در مراکز تولید و توزیع فرآورده‌های خام دامی، دارو و فرآورده‌های زیستی دامپزشکی را تصویب کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، بر اساس بند (ث) ماده (7) قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور، مراکز تولید و توزیع فرآورده‌ های خام دامی، دارو و فرآورده‌ های زیستی (بیولوژیک) دامپزشکی موظفند در چهارچوب ضوابط فنی و بهداشتی که از طرف سازمان دامپزشکی اعلام می ‌شود، نسبت به استقرار سامانه‌ های بهداشتی مربوطه اقدام کنند.

افراد حقوقی غیردولتی می‌ توانند با أخذ مجوز مربوط از سازمان دامپزشکی کشور در زمینه ارائه خدمات اجراء و ممیزی غیررسمی این سامانه‌ ها فعالیت کنند.

سازمان برنامه و بودجه کشور متن پیشنهادی آیین نامه بند یاد شده را که با مشارکت دستگاه های اجرایی ذی ربط از جمله وزارت جهاد کشاورزی تهیه شد را پس از تصویب ستاد تدوین آیین نامه ها، دستورالعمل ها و اسناد راهبردی قانون برنامه ششم توسعه و قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور، جهت تصویب به هیئت وزیران ارایه نمود که موضوع در جلسه 2/3/1397 هیئت دولت به تصویب رسید.

 
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
0
0
بالاتر و تخصصی تر از هیئت دولت ج.ا.ایران سازمان جهانی بهداشت دام یا Oie هستش که مقرراتش تو دستورالعملهای سازمان وجود داره و ابلاغ شده
اما
اما
اما
یه آبدارچی یا یه مسئول صدور مجوز بی عرضه و ضعیف النفس با یه تراول 50تومنی همه قوانین و مصوبات را میفرسته هوا!
والله العلی العظیم قسم میخورم
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
0
0
با سلام امیدواریم با هدایت مثبت ریاست محترم سازمان شرکتهای ممیزی توسعه کار پیدا بکنند و امکان استخدام همکاران دامپزشک در بخش ممیزی فراهم بشود
از طرف شرکتهای ممیزی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
شرکتهای ممیزی در دهه گذشته کارکردشان را به همه نشان داده اند و برای سود بیشترحتی از شرکای اولیه هم از هم جدا شدند و نیروی سوم را که معمولا کارشناس بودند وبه اسم شریک با حقوق ناچیز استخدام کرده بودند اخراج کردند.و نحوه نظارت و صدور مجوزشان هم که مشخص است برای اینکه درآمد داشته باشند مجبورند تمام واحدهای تولیدی و عرضه و خودروهای حمل را تایید بهداشتی بدهند .مگراینکه دولت با نمایندگی دامپزشکی از ممیزی ها خرید خدمت نماید.
امیری
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
0
0
همانگونه که در مصوبه تاکید شده، این موضوع مربوط به ممیزی غیر رسمی در سامانه های بهداشتی است و حالت اجبار و لزوم برای اصناف ندارد.بنابراین با فعالیت قبلی شرکتهای ممیزی که حالت الزام و اجبار داشت متفاوت است.
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
0
0
اگر اختیاری باشد شرکتهای تولیدی و ... حمایت ن میکنند . اینم یکی دیگر از شغل های بی ارزش در بخش دامپزشکی .
نظر شما
ادامه