کد خبر: ۴۲۹۸۹
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
رئیس سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر علیرضا رفیعی‌پور» افزود: هر فرد در قبال بخشی از فضایی که در آن مشغول انجام فعالیت است، مسئول می‌باشد ...
 

حکیم مهر: رئیس سازمان دامپزشکی کشور در دیدار با بازرسین معتمد ادارات کل دامپزشکی استانهای سراسر کشور که امروز در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد، گفت: با توجه به وظیفه ذاتی سازمان دامپزشکی کشور که همانا خدمت رسانی و تضمین سلامت عموم مردم در حوزه دامپزشکی است، می بایست نوع فعالیت ها و اقدامات به گونه ای باشد که آحاد جامعه از عملکرد سازمان رضایت داشته باشند و این موضوع نیز به خودی خود ضرورت و اهمیت کار بازرسان دامپزشکی را در ادارات دامپزشكي سراسر کشور گوشزد می کند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر علیرضا رفیعی پور» در این دیدار با اشاره به اهمیت نقش بازرسی و نظارت بر حسن اجرای امور در راستای اهداف سازمان، تصریح کرد: اجرای صحیح ضوابط و حصول اطمینان از اجرای درست سیاست ها و برنامه های سازمان، در گرو بررسی مطلوب و بازنگری نسبت به نقاط ضعف و قوت و بکارگیری اقدامات اصلاحی در جهت تقویت نقاط ضعف مجموعه امکان پذیر می شود.

دکتر رفیعی پور افزود: افزایش میزان رضایتمندی عموم جامعه از فعالیت ها و عملکرد سازمان دامپزشکی کشور و سنجش میزان اين رضایت از طریق شناسایی و بررسی ظرفیت ها، توانایی های بالقوه و بالفعل سازمان، همچنین آگاهی از عملکرد، محدودیت ها و مشکلات محقق می شود و همین موضوع نيز بر اهمیت هرچه بيشتر نقش بازرسی در هر دستگاهی می افزاید.

دکتر رفیعی پور در ادامه با اشاره به اهمیت رعایت اخلاق حرفه ای و شغلی در هر صنفی بيان کرد: هر فرد در قبال بخشی از فضایی که در آن مشغول انجام فعالیت است، مسئول مي باشد؛ از طرفی مدیران یک مجموعه که عهده دار و هدايت كننده تصمیمات در آن دستگاه هستند، می بایست نقش الگو را در همه شئون برای سایر پرسنل قایل باشند و همین شاخص به خودی خود در ایجاد انگیزه و پیشبرد اهداف نقش بسزایی خواهد داشت.

وی افزود: در دنیایی که هر روزه در حال دگرگونی و تغییر است، نقش آموزش و پژوهش در این بین انکارناپذیر است، به طوری که هرچه دانش و مهارت های کارکنان یک مجموعه با پیشرفت های علمی و نیازهای جامعه انطباق بیشتری داشته باشد، نقش موثرتر و به روزتری در بهره وری و توفیقات یک سازمان خواهد داشت، لذا پرسنل آموزش دیده نسبت به افرادی که از این شاخصه بی بهره هستند، به تغییرات واکنش آگاهانه تری نشان می دهند و همین عامل آنها را برای ایفای وظایف جدی تر آماده تر می سازد.

دکتر رفیعی پور با بیان اینکه اکنون 40 سال است که از عمر انقلاب می گذرد و از آن زمان کشور با انواع مشکلات و تهدیدات منطقه ای و بین المللی مواجه است و اکنون نیز جبهه جدیدی از دشمنی ها در مقابل ما گشوده شده، تاکید کرد: با توجه به اینکه حرفه دامپزشکی حرفه ای 100 درصد اجتماعی است و هرگونه تحرک و اقدام ما می تواند محرک ایجاد نقطه آرامش و عکس آن باشد، لذا لازم است که اقدامات یکایک ما در راستای حمايت از منافع ملی باشد.

 
 
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همكار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
آقاي دكتر رفيعي عزيز آيا شما خودتان الگو هستيد؟
آنتی کنه
|
Germany
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
امید است افراد معتمد آن مثلا افسر ارشد سازمان .......... و‌ تو گونی بنداز و مدیوم تله پاتیست ............... و دوست داره و عشقش می کشه و مخترع موبایل و‌مخترع جنگ روانی از کل سازمان و تمامی استانها پاکسازی شوند تا مردم از دست این کنه های ریاکار راحت شوند.
چندتا تکنیک ذهنی و روانی یاد گرفته اند و پدر دامپزشکان را در آورده اند و از همه مهمتر با سو استفاده ابزاری و خالی بندی، آبروی وزارت ...... را برده اند.
سازمان دامپزشکی باید یک سازمان دانش محور و قانون مدار باشد نه کنه محور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
توجه بفرمائید بتدریج انتهای ذیل سخنان مسئولین کمتر کمتر میشود.شاید چون دیگر امیدی به مطالعه توجه به نظرات منتشره وجود ندارد.شخصا از یکی از مسئولین شنیدم که اصلا به مسائلی،که در حکیم مهر منتشر میشود هیچ اعتنایی،ندارد.
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
واقعا متاسفم . در استانی فردی رو‌گذاشتید که سابقه کارش به ۴ سال نمیرسه و‌گوش بفرمان مدیرکل و حراسته که بره بازرسی هدفمند بکنه . حیف اینهمه پول بلیط و ماموریت نیستدکه به هدر میدید ؟
همکار سازمان دامپزشکی
|
Canada
|
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
سلام جناب آقای دکتر رفیعی پور
کاش بازرسین و مسوولین حراست در ادارات کل مزایای خود را از شما می گرفتند و از مدیران کل مستقل بودند.
اونوقت می دیدید که چقدر کارآیی آنان بالاتر می رفت.
چطور توقع دارید بازرس و یا مسوول حراست که اضافه کار خود را از مدیر کل همانجا می گیرد ، درست عمل کند
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
دکتر جان رابطین شما در استان ها ان چیزی را به شما انعکاس می دهند که مدیرانتان می خواهند نه واقعیت را شاید هم انچه شما دوست دارید را بیان می کنند ولی واقعیت در دل پرسنل چیز دیگری است جرات گفتن ندارند .
هر کس در جایی سخن گفت نابود می شود .
سرتان را از زیر برف بالا بیاورید .
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
هروقت مدیری قراره از دست کارشناسی خلاص بشه یا زمینه سرکوب حذف وبی ابرویی کسی رو فراهم کنه بازرس معتمد رو میندازه جلو تا با به هدفش برسه . دست اخر هم میگه بازرس معتمد سازمان هست . کاریش نمیشه کرد مملکت حسین قلی خانی شده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
با تاسف باید بگم من در عمر کاریم ( در شرف بازنشستگی هستم )هنوز بازرس معتمدی که غبطه همکار مظلوم را بخورد و جرات و جسارت و البته زیرکی لازم برای رصد دقیق امور را داشته باشد در اداره کل متبوعم ندیدم.اقای دکتر رفیعی پور وقتی بازرس با نظر مدیر مجموعه انتخاب می شود صرفا معتمد مدیراست نه لزوما معتمد همکاران و مردم !!!!!
جهل نعمت است
|
Germany
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
همین مونده که ادارات حراست مستقل هم بشوند!!
یکی می خواد که از خود اینها حراست کند.فقط و فقط زورشان به مسوولان بی پارتی می رسد و در مابقی امور(همون...) همه چیز آزاد است.اون محموله های معدومی هم از صدقه سر بخش خصوصی است که به قیمت زندگیشان گزارش می دهند چرا که اصولا ....................
........................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
اقای دکتر رفیعی عزیز بعمل کار برآید به سخن دانی نیست از بازرسی که در اختیار مدیر کل است چه انتظاری دارید؟!! فریاد همکار بخش خصوصی وبهره بردار از عملکرد مدیر کل ......... درآمده شما کجائی؟!! اگر واهمه دارید پس شعار هم ندهید!!!
دکتر
|
France
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
تو اداره ای که ارزش دکتر دامپزشک از یه کارشناس کمتره چه انتظاری هست ؟ با وجود دکتر دامپزشک چرا برخی پست ها به جهادی های کم‌سواد باید داده شود ؟ ایا ملاک واقعا علم افراد هست یا میزان نفوذ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
0
0
همه کارمندان دامپزشکی استان ........... از عملکرد بازرس سابق اداره کل استان انقدر راضی بودیم که هنگام ورود ایشان به اداره، همکاران واقع در سالن احترام میکردند و احسنت ميگفتند و همکاران پشت میزشان هنگام عبور او از جلوي در اتاق، بلند می شدند. راست و درست و خدایی کار میکرد.
از تمام ظرفیت های خود حتی از ارتباطات خود به نفع مجموعه و به نفع اجرای وظیفه خطیر بازرسی استفاده میکرد. هیچ خلافکاری شانس فرار از زیر تیغ بازرسی ایشان را نداشت تا اینکه ............. مدیران را فاش کرد. دو سوت عوضش کردند. بعد هم گفتند استعفا داده. بجایش کارمندی گماشته شد که برای امور منزل شخصی خود هم از همان مدیران اجازه ميگرفت. ما کارمندان دارای عقل و شعور و فهم هستیم. مردم هم همینطور. ما را با بچه قنداقی اشتباه نگیرید. بازرس نترس و جسور و باهوش و قاطع را میخواهند چکار؟ مگر از درآمد های هنگفت غیر قانونی خود سیر شده اند؟
نظر شما
ادامه