کد خبر: ۴۲۸۳۷



یک بهله جغد که از ناحیه صورت و بال آسیب دیده بود توسط کارشناسان واحد بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور دامپزشکی قزوین در حال درمان حمایتی برای جراحی است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، هفته گذشته یک بهله جغد به علت شدت آسیب‌های وارده بصورت نیمه جان توسط یکی از دوستداران حیات وحش، تحویل اداره کل دامپزشکی استان قزوین که پس از بررسی‌های به عمل آمده و انجام عکس‌برداری مشخص شد این پرنده کمیاب از ناحیه بال دچار شکستگی و از ناحیه صورت دجار آسیب شده است.

«محمد فرحی» مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین تصریح کرد: از آنجا که درمان حیوانات در دامپزشکی به بخش خصوصی واگذار شده، لذا درمان حیوانات بدون صاحب، متولی مشخصی ندارد بر همین اساس آقایان دکتر بهنوش و مهندس مشاطیان 2 تن از کارشناسان اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور با حمایت مسئولان اداره کل دامپزشکی استان قزوین، درمان این پرنده را برعهده گرفتند .

فرحی افزود: در حال حاضر این پرنده به علت ضعف عمومی در حال درمان حمایتی با مکمل‌های غذایی و آنتی‌بیوتیک تراپی است که در صورت بهبود وضعیت عمومی جراحی این پرنده آغاز خواهد شد.


نظر شما
ادامه