کد خبر: ۴۲۸۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
ئ



معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی در دیدار با مدیر کل دامپزشکی استان و هیئت همراه، کار دامپزشکی را کار ایثارگرانه دانست و اظهار داشت: به سهم خود از دامپزشکی استان سپاسگزار هستم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، قربان میرزایی در این جلسه عصرگاهی که در دفتر وی برگزار شد افزود: مسایل دامپزشکی، تعارف بردار نیست و باید به دامپزشکی توجه خاص شود.

وی که دارای اشراف کاملی به حوزه خدمات و وظایف دامپزشکی بود گفت: با توجه به حساسیت موضوع، برای افزایش اعتبارات دامپزشکی استان شخصا پی‌گیری می‌کنم.

دراین دیدار، مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی نیز اعلام داشت: علیرغم پی‌گیری‌های انجام شده در سال جاری، بیش از 45 درصد اعتبارات تملک دامپزشکی کاهش داشته است و این موضوع به نوبه خود می‌تواند مخاطره آمیز باشد.

«دکتر احمد شریعتی» یادآور شد: وظیفه‌مندی دامپزشکی در حوزه‌های مختلف و حساس است که اقشار مختلف جامعه اعم از عشایر و شهروندان را پوشش می‌دهد.

وی با اشاره به بازدید نیمروزی خود از عشایر استان اظها ر داشت: در بحث واردات گوشت و صادرات دیگر فرآورده‌ها تمام نگاه‌ها به دامپزشکی است و این حاکی از حساسیت شغلی ماست.

دکتر شریعتی با اشاره به عناوین و رتبه‌های استان در تولیدات دام و طیور عنوان داشت: همواره با مخاطرات گوناگون دست و پنجه نرم می‌کنیم از جمله آنفلوآنزای پرندگان، تب برفکی، تب کنگو و ... و این موارد تنها بخشی از حساسیت‌های کاری دامپزشکی است.

وی گفت با توجه به حساسیت فعلی در زمینه تب کریمه کنگو اعلام داشت: علیرغم تمام تنگناهای اعتباری، سم پاشی دام و اماکن دامی را در مناطق پر خطر در دستور کار قرار دادیم و در حال انجام است.








انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
خسته نباشی دکتر شریعتی واقعا از جون داری مایه میزاری واس سلامت مردم
پسر زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
احسنت
نظر شما
ادامه