کد خبر: ۴۲۷۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر


رحیمی، دادستان استان اصفهان در دیداری که با «دکتر موحدی»، مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان داشت، از اولویت‌ دادستانی اصفهان در خصوص مقابله با متخلفین حوزه تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، در این دیدار رحیمی ضمن عرض خوش آمدگویی به دکتر موحدی و هیات همراه، اظهار داشت: فعالیت‌های دامپزشکی بسیار گسترده و مهم است بخصوص در رابطه با نظارت بر تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی، که تعدد پرونده‌ها و انواع تخلفات گزارش شده نشان از این گستردگی دارد.

دادستان استان اصفهان در ادامه با اشاره به حساسیت‌هایی که در رابطه با فرآورده‌های خام دامی و تقلبات و تخلفاتی که در آن وجود دارد و می‌تواند سلامت جامعه را به خطر بیاندازد، تصریح کرد: میزان سودی که در صنعت عرضه فرآورده‌های خام دامی وجود دارد سبب شده، افراد سودجویی در راستای بدست آوردن درآمد نامشروع بیشتر در این صنعت وارد شوند و لذا برخورد سریع و قهری با این افراد جهت پیشگیری از تخلفات مستلزم ارتباط مناسب و مداوم دامپزشکی با دادگستری می‌باشد.

در پایان رحیمی بر همکاری بیشتر با دامپزشکی تاکید نمود.

این دیدار که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شده بود، مهندس دهقان مسئول حراست و مساح مسئول واحد حقوقی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، دکتر موحدی را همراهی می‌کردند.

در این دیدار دکتر موحدی ضمن تشکر از رحیمی بواسطه احکام صاده در خصوص متخلفین به ویژه در زمان بروز آنفلوآنزا، بیان داشت: متاسفانه در دوسال گذشته با شروع فصل سرد و عدم رعایت نکات و الزامات بهداشتی توسط مدیران مراکز پرورش، همچنین وجود پرورش دهندگان غیرمجاز، از دلایل مهم در بروز و گسترش بیماری در استان بود، که در برخورد با این مراکز دادستان های شهرستان‌ها همکاری‌های خوبی داشتند.

مدیرکل دامپزشکی استان با اشاره به میزان بازرسی‌ها صورت گرفته در مراکز تولید، عرضه و نگهداری فرآورده‌های خام دامی، همچنین میزان فرآورده ضبط و معدوم شده، خاطرنشان کرد: اولویت این اداره کل در راستای رضایت مصرف‌کنندگان فرآورده‌های خام دامی از نظر کیفی و بهداشتی می‌باشد، لذا بدون هیچ گذشتی با متخلفین برخور نموده و جهت بازدارندگی مناسب این افراد، آنها به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
0
0
مرجعی برای رسیدگی به تخلفات بخش دولتی دامپزشکی پیدا کنید
نظر شما
ادامه