کد خبر: ۴۲۷۸۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش با اشاره به برگزاری پنجمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در روز جمعه (۱۵ تیر) گفت: نسخه الکترونیکی کارت داوطلبان روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «دکتر حسین توکلی» اظهار داشت: داوطلبان شرکت در پنجمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی کشور از امروز (سه شنبه/۱۲ تیر) تا پایان وقت روز پنجشنبه (۱۴ تیر) مهلت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای یا اطلاعات ثبت نامی نسبت به دریافت پرینت کارت و برگه راهنمای مربوط اقدام کنند.

وی ادامه داد: همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس دار برای شرکت در آزمون پنجمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور روز جمعه الزامی است.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرای کشور صبح روز جمعه با تعداد ۴۲۷ هزار و ۶۹۶ داوطلب برگزار می شود؛ از این میزان ۲۶۸ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۱۵۹ هزار و ۳۷۴ نفر مرد می باشند و آزمون در ۱۳۹ شهرستان و ۲۳۹ حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.

پنجمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور برای جذب مجموعا ۱۸ هزار و ۲۰۷ نفر در ۹دستگاه و وزارتخانه؛ شامل وزارت آموزش و پرورش، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان شیلات کشور، وزارت راه و شهرسازی، سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان بیمه سلامت، سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می شود.

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
0
0
تکلیف استخدامی های پارسال مشخص کنید
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
هنوز ناعدالتی سازمان دامپزشکی در پذیرش افراد پیگیری مناسبی نشده.مسئولین درست جواب نمیدن.امتیاز دهی به نیروهای قراردادی، طرح و امریه، فرق گذاشتن بین فارغ التحصیلان دانشگاهها و سفارش شده تلفنی مدیران کل استان ها و ....
این ازمون ها همش ناعدالتیه برای اینکه نیروی مورد نظر خودشونو بردارن.
محمد سهیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
والله به خدا جواب اعتراضات چهارمین آزمون استخدامی هنوز داده نشده است ....
شما را به خدا وجدان داشته باشید ...
اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید ...
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
|Iran, Islamic Republic of|۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹00 پاسخ
به خدا قسم نیروهای طرح را با پارتی بازی برداشتند و این کارها آنها باعث شد الان خانواده من در حال متلاشی شدن و کارمان در دادگاه است کی می خواهد جوابگوی زندگی من باشد ؟
آقای مسئول ....... سازمان دامپزشکی کشور
خوب خودت هم زن و بچه داری !!!!!باشد شما را سپردم به عدالت پروردگار متعال ...
نظر شما
ادامه