کد خبر: ۴۲۷۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر



رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان خبر از درج پیام‌های بهداشتی دامپزشکی در قبوض مشترکان تلفن‌های ثابت و همراه شرکت مخابرات اصفهان داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان، «دکتر امیری» ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای فرهنگ‌سازی و فعالیت‌های آموزشی- ترویجی با پیگیری‌های همکاران این شبکه پیام‌های بهداشتی در قبوض ارسال شده برای مشترکان تلفن‌های ثابت و همراه اول شرکت مخابرات اصفهان درج می‌گردد.

وی در ادامه افزود: آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی عمومی یکی از وظایف مهم دامپزشکی در راستای کنترل و پیشگیری از بیماری‌های قابل انتقال از دام به انسان بوده که در بهبود کیفیت بهداشتی زندگی جامعه نقش دارد.

«دکتر مسعود مامن پوش» معاون شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان نیز در خصوص پیگیری‌های صورت گرفته گفت: با توجه به لزوم آموزش عمومی مداوم جامعه درخصوص موضوعات بهداشتی- دامپزشکی و در راستای فرهنگ‌سازی، مذاکراتی با مسئولین شرکت‌های مخابرات، گاز، برق، آب و فاضلاب شهرستان اصفهان در دستور کار این شبکه قرار گرفت که در گام نخست منتج به درج پیام‌ها و توصیه‌های دامپزشکی در قبوض مخابرات گردید.


 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پسر زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
0
0
احسنت،هر چند مردم توجهی به قبوض ندارن
نظر شما
ادامه