کد خبر: ۴۲۶۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر



مدیر کل دامپزشکی استان خراسان شمالی با حضور در دفتر مدیر کل حوزه استاندار، با «بهمن شیردل» مدیر کل جدید حوزه استاندار خراسان شمالی دیدار کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی، ۴۲ پرسنل فداکار دامپزشکی خراسان شمالی به انواع بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان مبتلا و از برخورد فیزیکی دام صدمات و آسیب های شدیدی به آنها وارد گردید که مجموعه دامپزشکی استان با تلاش همه جانبه کارکنان خود از اهداف دامپزشکی و سرمایه عظیم دامی استان صیانت می‌کنند .

مدیر کل دامپزشکی خراسان شمالی با اعلام این مطلب در دیدار با مدیر کل حوزه ریاست استانداری خراسان شمالی ضمن تبریک انتصاب بهمن شیردل، به تشریح وظایف اصلی دامپزشکی به عنوان یک دستگاه حاکمیتی با وظایف مهم نظارتی پرداخت.

«دکتر سید محمد مهدی احمدی» اهمیت دامپزشکی در اقتصاد کشور و استان را یادآور گردید و با اشاره به نظارت مستمر بهداشتی به زنجیره تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی و نیز مبارزه و پیشگیری بیماری‌های مشترک و اختصاصی دام تصریح کرد با وجود وظایف قانونی این سازمان و آسیب‌های شغلی کارکنان این حرفه در حوزه بودجه و اعتبارات با محدودیت‌های جدی مواجه بوده بطوریکه با طیف وسیعی از اقدامات پیشگیرانه از بودجه سلامت محروم می‌باشیم .

شیردل ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیر کل و هیئت همراه ابراز رضایت خویش را از عملکرد دامپزشکی بیان داشت و خاطر نشان کرد: نقش دامپزشکی و اهمیت آن برای عموم جامعه و مسئولان انکار ناپذیربوده، بیشتر از گذشته نمود داشته و حمایت جدی مسئولان را در توسعه بهداشت و سلامت جامعه می‌طلبد.

در این دیدار حجت الاسلام دهقان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی، سعادتی، مسئول حراست و سلیمی، مدیر روابط عمومی، مدیر کل را همراهی کردند.


 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
0
0
مردم جامعه و مسولان با شنیدن اسم دامپزشک به یاد کسی میوفتن که در حال آمپول زدن گاو با سرنگ ۲۰ سی سی هستش۰ ههههیچ اطلاعی از شغل دامپزشکی مشکلات و ... ندارن .
نظر شما
ادامه