کد خبر: ۴۲۵۷۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کهگیلویه علت حمل لاشه دام با وانت را به خاطر خرابی خودروی حمل دانست و گفت: شهرداری خودروی استاندارد برای حمل گوشت ندارد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، کاربران فضای مجازی تصویری از حمل غیر بهداشتی لاشه گوشت با وانت در دهدشت منتشر کردند و واکنش‌هایی در پی داشت.

رئیس دامپزشکی کهگیلویه در این رابطه اظهار داشت: حمل لاشه گوشت که امروز با وانت صورت گرفته کامل غیربهداشتی است.

 «دکتر سید علی اکبر حسینی» افزود: شبکه دامپزشکی در راستای اجرای سیاست‌های سازمان دامپزشکی با بهره‌مندی از ناظران شرعی و بهداشتی نظارت بر سلامت دام قبل از ذبح، بررسی کشتار و سلامت لاشه را بر عهده دارد.

حسینی تصریح کرد: دامپزشکی بر حمل بهداشتی لاشه دام نظارت دارد و بارها نسبت به غیر استاندارد بودن خودروی حمل لاشه اعتراض داشته و این معضل را به گوش متولیان امر رسانده است.

وی با بیان اینکه خودروی حمل لاشه دام استاندارد لازم در تجهیزات سردخانه‌ای را ندارد، افزود: علاوه بر اینکه در نشست شورای سلامت این قضیه بارها مطرح شد، موضوع را با شورای شهر و شهرداری هم در میان گذاشتم.

حسینی گفت: کشتارگاه نواقص و کمبودهایی دارد که هنوز رفع نشده؛ این در حالی است که خودروی حمل لاشه هم در لیست این نواقص قرار دارد.

وی بیان کرد: خودروی حمل لاشه با وجود غیر استاندارد بودن سردخانه، امروز برای حمل لاشه از کشتارگاه خارج شد اما به علت نقص فنی در بین راه دچار مشکل شد، به همین دلیل ادامه حمل لاشه در اقدامی عجیب و غیر اصولی با وانت انجام گرفته است.

حسینی گفت: شهرداری باید برای حمل لاشه خودروی مناسبی در نظر می‌گرفت و از حمل غیر بهداشتی لاشه که زمینه نگرانی مردم را فراهم نموده جلوگیری می‌کرد .

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
جالبترش اینه که لاشه هایی که داخل وانت قرار دارند نه مهر دامپزشکی دارند و نه لیبل .یعنی شهر به اون بزرگی یه ماشین حمل مرغ یخچالی پیدا نمیکردن که با این وضع گوشت حمل میکنند.
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
حرف رئیس اداره دامپزشکی ،منطقی نیست،دامپزشکی موظف است جلوی اینکار را بگیرد،مقصر دانستن شهرداری که نشد حرف؟،ریس اداره دامپزشکی چرا اجازه کشتار به کشتارگاهی میدی که ماشین حمل گوشتش خرابه؟ باز بگو مقصر شهرداری,پس جنابعالی چکاره ای؟
هامون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
0
حرف بیحساب؛انصافا جواب نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
0
0
فرق این وانت با وانتهای یخچالدار خاموش چیه؟
چرا دوست داریم فقط ظاهر را خوشگل نشان دهیم
نظر شما
ادامه