کد خبر: ۴۲۵۴۱
تعداد نظرات: ۶ نظر
با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری:
دکتر حسن مروتی دارای مدرک دکترای دامپزشکی و دکترای تخصصی علوم تشریحی بوده و در حال حاضر با مرتبه علمی استاد تمام پایه ۳۳ در دانشگاه تهران مشغول به کار است ...



حکیم مهر: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، «دکتر حسن مروتی» را به سمت سرپرست دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) منصوب کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در این حکم انتصاب خطاب به دکتر مروتی آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با بهره‌مندی از تجارب همه اعضای هیات علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

دکتر حسن مروتی متولد ۱۳۴۵ در شهرستان بروجرد است و مدرک دکترای عمومی خود را در رشته دامپزشکی در سال ۱۳۷۴ از دانشگاه شهید چمران اهواز اخذ کرد و از سال ۱۳۷۵ دراین دانشگاه به عنوان عضو هیات علمی با مرتبه مربی مشغول به کار شد.

وی دکترای تخصصی علوم تشریح شامل آناتومی، بافت شناسی، و جنین شناسی را در سال ۱۳۸۴ از دانشگاه شهید چمران اهواز اخذ کرد و از سال ۱۳۹۲ به دانشگاه تهران منتقل شد و در حال حاضر با مرتبه علمی استاد تمام پایه ۳۳ در دانشگاه تهران مشغول به کار است.

وی مسئولیت‌های مختلفی از جمله ریاست موسسه تحقیقات سرم و واکسن رازی شعبه اهواز، معاون اداری و مالی دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز و همچنین معاونت پژوهشی، معاونت اداری و مالی و نیز ریاست این دانشگاه را برعهده داشته است.

راهنمایی بیش از ۵۰ رساله دکتری، دکتری عمومی و کارشناسی ارشد، مشاوره بیش از ۳۰ رساله، چاپ بیش از ۹۰ مقاله در نشریات معتبر بین‌المللی و داخلی و ارائه بیش از ۶۰ مقاله در کنفرانس‌های معتبر بین‌المللی و داخلی، اجرای ۱۲ طرح پژوهشی، تالیف ۱۱ عنوان کتاب، ترجمه ۵ عنوان کتاب و عضویت در هیات تحریریه نشریات مختلف علمی - پژوهشی از جمله سوابق پژوهشی دکتر حسن مروتی است.

وزیر علوم همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید نصرالله محبوبی، رئیس سابق دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) در مدت زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.


انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
0
3
من فکر می کنم روحانی ایشون را برای وزارت علوم معرفی می کرد خیلی بهتر بود حیف از اینهمه استعداد تو بروجرد به هدر برود ....................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
0
2
من هم با نظر شما موافقم ایشان بسیار باسواد و یک مدیر نمونه هستند. تبریک و صد حیف
کریمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
1
1
ایشون شخص علمی و مدیری شایسته هستند که متاسفانه چند سالی است دیده نشده بودند . ارزوی توفیق بیشتر براشون دارم
دانشجو دکتر، زارع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
1
1
با سلام،
آقای دکتر مروتی یکی از انسان های شریف، متدین و علمی می باشد که پس از سال ها مدیریت در مجامع علمی و پژوهشی یکی از سرمایه های دانشی وزارت علوم و تحقیقات می باشد.با توجه به اینکه دارای رتبه استاد تمامی در رشته بافت شناسی دامپزشکی بوده ولی دوباره مشغول به تحصیل در رشته مدیریت استراتزیک بوده و همچنین آشنا به مسائل کلان نظام آموزشی و مفاهیم مدیریت می باشد. روزهای خوبی را برای دکتر آرزومند می باشم .
م.ل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
1
1
سلام تبریک میگم استاد من تازه فهمیدم براتون بهترینرو از خدوند متعال طلب میکنم .چه عجب تو دولت تدبیر و امید ..............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
1
1
نیما یوشیج رایحه خوش دوستی را چنین بیان میدارد: ياد بعضي نفرات روشنَم مي دارد قوّتم مي بخشد ره مي اندازد و اجاقِ كهنِ سردِ سَرايم گرم مي آيد از گرميِ عالي دَمِشان. نام بعضي نفرات رزقِ روحم شده است. وقت هر دلتنگي سويشان دارم دست جرأتم مي بخشد روشنم مي دارد.
عرض سلام و ادب دارم
خدمت جناب آقای دکتر مروتی تبریک عرض می کنم، افتخار شاگردی ایشان را در دانشگاه شهید چمران اهواز به مدت 4 سال داشتم، آنچه که از ایشان آموختم صبر و متانت بود، دلسوزی ایشان در رسیدگی به امور دانشجو و دانشگاه نکته برجسته اخلاقی ایشان بود حتی زمانی که ریاست دانشگاه شهید چمران اهواز را به عهده داشتند، بعد از رفتن ایشان هیچ چیز در اهواز به روال سابق برنگشت آرزو می کردم که به عنوان رئیس دانشگاه و استاد دانشکده دامپزشکی دوباره به اهواز برمی گشتند اما افسوس، خدا یاور شما باشه که یاور دانشجو بودید، آرزوی موفقیت روز افزون دارم براتون استاد گرانمایه.
نظر شما
ادامه